Pehmeitä paketteja pukinkonttiin Finlaysonilta

Pehmeät paketit ovat joulun kestosuosikkeja kaikenikäisille. Finlaysonin monipuolisesta lahjavalikoimasta löydät lahjan moneen makuun ja koko perheelle. Tänä jouluna lahjapaketeista paljastuu pehmeitä satiineja, trendikkäitä pussilakanoita ja ylellisiä kylpytuotteita.

Pussilakanoita lapsille ja nuorille

Lapsen pakettiin sujahtavat tänä jouluna uudet Pipo-Aappa-pussilakanat, joissa apinat ovat lähteneet ulkoilemaan lumisateeseen kaulaliinat kaulassa ja pipot päässä. Kuosi hauskuuttaa vielä pitkään joulun jälkeenkin ja lakanoiden keskeltä herää pirteänä aktiivisiin talvipäiviin!

Oiva-pussilakanat ovat tämän syksyn hitti ja trendikkään punasävyisenä mainiot joulupaketissa nuorelle. Tähtisumu-pussilakanat ovat teini-ikäisen toivelahja. Utuiset tähdet hohtavat sinisellä, punaisella ja harmaalla pohjalla.

Finlaysonin Lakanavaaleisssa vuonna 2007 ylivoimaiseksi voittajaksi noussut Aura on kestosuosikki. Kaksipuoliset pussilakanat sopivat päivän trendejä ja klassikoita yhdistelevälle rohkealle sisustajalle. Uudet, punavalkoiset Aura-pussilakanat ovat odotettu joululahja!

Hinnat: Lasten Pipo-Aappa-pussilakanasetti 38 euroa, Oiva-, Tähtisumu- ja Aura-pussilakanasetti 46 euroa

Keittiöpyyhkeitä pikkulahjoiksi

Joulun alla on kiva muistaa ystäviä ja tuttavia pienellä paketilla. Finlaysonin uudet, puuvilla-pellavaiset keittiöpyyhkeet ovat mainioita pieniä tuliaisia ja kevyitä postittaa vaikka ulkomailla asuvalle ystävälle.

Hinnat: Muumimamma-keittiöpyyhesetti 20 euroa (sis. kaksi erilaista pyyhettä), Medaljonki-keittiöpyyhesetti 16 euroa (sis. kaksi pyyhettä)

Klassisia satiineja

Kun haluat panostaa tärkeän ihmisen joululahjaan, ovat klassiset satiinipussilakanat aina hyvä valinta. Upea, pelkistetty ruusuaiheinen Greta-satiinipussilakanasetti loistaa ajatonta kauneutta nyt myös hienostuneen laventelin värisenä. Säihkyvää kaupunkikuvaa ilmentävät Välke- satiinipussilakanat ilahduttavat jouluna upean punaisena. Lahjapakettia voi täydentää myös erityispehmeällä Lempi-huovalla, jonka alle on ihana kääriytyä torkuille. Lempi-huovan uudet värit ovat luonnonvalkoinen, tummansininen ja tumma kanerva.

Hinnat: Greta- ja Välke-satiinipussilakanasetti 63 euroa, Lempi-huopa 52 euroa

Hemmottelua kylpyhetkiin

Kun haluat antaa lahjaksi hemmotteluhetkiä, valitse Finlaysonin silkinpehmeä Silmu-tuotesarja. Sarja on täydentynyt uusilla kylpytuotteilla, joista voi koota sopivan lahjakokonaisuuden. Paketoi esimerkiksi ylellinen Silmu-kylpytakki, Silmu-pyyheturbaani ja Silmu-tossut samaan pakettiin.

Romanttisesta sisustustyylistä pitävä ilahtuu uusista, juhlavista Kruunu-pyyhkeistä. Froteepyyhkeiden kuviot mukailevat jugend-rakennusten koristeellisuutta ja käsityötaitoja. Valitse samasta sarjasta kylpy- ja käsipyyhe. Väreinä tyylikkäät harmaa, beige ja punainen.

Hinnat: Silmu-kylpytakki 69 euroa, Silmu-pyyheturbaani 15 euroa, Silmu-tossut 15 euroa, Kruunu-kylpypyyhe 27 euroa, Kruunu-käsipyyhe 10 euroa

Ylellisyyttä ja laatua arvostavalle

Kun haluat hurmata ja panostaa arvokkaampaan lahjaan, erinomainen valinta on Finlaysonin premium-mallisto. J.F. by Finlayson -malliston tuotteiden klassinen tyyli ja hillittyjen värien charmi kestävät aikaa ja ilahduttavat laatutietoista.

Valitse joululahjapakettiin esimerkiksi muhkeat Marie-kylpypyyhkeet, jotka tuntuvat ihoa vasten ihanan ylellisiltä. Uusi väri kanerva sopii yhdisteltäväksi valkoisen kanssa.

Kääri lahjapakettiin hurmaava pellava-puuvillainen Elise-torkkupeite, jonka pinta on tyylikkään laskosmainen. Pakettia täydentää saman sarjan Elise-koristetyynynpäällinen.

Hinnat: Marie-kylpypyyhe 40 euroa, Elise-torkkupeite 159 euroa ja Elise-koristetyynynpäällinen 49 euroa

Finlaysonin joululahjatuotteita on saatavilla Finlaysonin verkkokaupasta, Finlayson-myymälöistä ja hyvin varustelluilta jälleenmyyjiltä kautta maan.