Uusi Hetki-tuoteperhe hellii saunojaa

Finlaysonin kevään ja kesän mallisto täydentyy täysin uudenlaisella saunatuotteiden kokonaisuudella, pehmeällä Hetki-tuoteperheellä. Suomalaiseen elämäntyyliin kuuluu olennaisena osana rentoutuminen saunan lämmössä. Suomalaiset saunovat kesämökeillä, mutta yhä useammat löylyt heitetään kaupunkisaunoissa, jotka ovat keskeinen osa omaa kotia. Sauna ja kylpyhuone sisustetaan tekstiileillä oman näköiseksi kylpymaailmaksi.

Saunahetki on kiireetön ja rentouttava

Finlaysonin uuteen Hetki-tuoteperheeseen kuuluu pyyhkeitä, laudeliinoja, varvastossut ja kylpytakit aikuisille ja lapsille. Kokonaisuuden täydentävät pehmeät, puuvillaiset matot.

− Lähtökohtana oli suunnitella Finlaysonille oma ajaton ja moderni saunatuotteiden kokonaisuus. Syntyi Hetki-tuoteperhe, joka hellii saunojaa. Hetki-nimi tulee siitä rentouttavasta omasta hetkestä, jonka saunan rauhassa ja lämmössä saa viettää. Raidoitus ja erilaiset struktuurit luovat tuotekokonaisuudelle tunnistettavan ja tyylikkään ilmeen, kertoo Finlaysonin suunnittelija ja tuotepäällikkö Liisa Suurla.

Hetki-tuotteilla kotiin hemmotteleva kylpymaailma

Pehmeät saunatekstiilit hellivät niin saunojan kehoa kuin mieltä. Materiaalina Hetki-pyyhkeissä ja -kylpytakeissa on kevyt puuvillafrotee. Laudeliinoissa on nostalginen, vohvelimainen struktuuri. Finlayson Hetki-saunatuotteet on suunniteltu koko perheelle ja kokonaisuudesta voi luoda erilaisia yhdistelmiä.

Uudet tekstiilit ovat edullinen ja käytännöllinen tapa luoda omalle saunalle uusi ilme ja tehdä saunomisesta oma hemmotteluhetki. Hetki-tuotteiden värimaailma on hillityn tyylikäs ja se on suunniteltu sopimaan yhteen Finlaysonin Polku-pyyhesarjan värien kanssa.

Finlaysonin Hetki-saunatuotteet:

Tossut

-       koot M ja L aikuisille

-       värit: luonnonvalkoinen ja harmaa

-       varvastossujen mukana tulee kätevä säilytyspussi

Hetki-kylpymatto

-       koko 60x90 cm

-       kaksipuolinen, raidallinen

-       värit: vihreä, sininen, harmaa ja beige

Finlaysonin Hetki-saunatuotteet ovat saatavilla tammikuusta 2014 alkaen Finlaysonin verkkokaupasta, Finlayson-myymälöistä ja hyvin varustelluilta jälleenmyyjiltä kautta maan.

Liisa Suurla, tuotepäällikkö, Finlayson Oy

p. 020 721 3586 tai sähköposti liisa.suurla@finlayson.fi