Yllätä ystävä herkullisella tekstiililahjalla

Ystävänpäivää vietetään helmikuussa, jolloin ilmassa on pitkän pimeän ajanjakson jälkeen uusia ideoita ja unelmia. Valon määrä lisääntyy ja olo on pirteä. Ilahduta tänä vuonna ystävää tekstiililahjalla, joka tuo energiaa alkuvuoteen. Finlaysonin Talvirieha-sesongin kuoseista ja tuotteista löytyy raikkaita ja trendikkäitä lahjaideoita. Alkuvuoden sisustuksen trendivärejä ovat sitruunankeltainen, turkoosi ja valon valkoinen.

Sormus – design Susanna Sivonen

Sormus on korulippaan arvokkain aarre. Se kätkee sisäänsä sitoutumisen, uskollisuuden ja suuret tunteet. Osoita tunteesi ja ilahduta ystävää tai lähimmäistä ystävänpäivänä veikeillä Sormus-pussilakanoilla. Uusi Sormus-kuosi on Susanna Sivosen Finlaysonille suunnittelema ja se osoittaa kunnioituksensa kaikille rakkaustarinoille. Sormus-kuosissa näkyy alkutalven raikkaus, sinisen ja turkoosin sävyt. Sormus-pussilakanat ovat saatavilla myös mustavalkoisena.

Piilo – design Finlayson

Pakkaskelillä reippaan ulkoilun jälkeen on ihana tulla kotiin ja käpertyä pehmeän torkkupeiton alle. Ihana uutuus, puuvillainen Piilo-torkkuhuopa lämmittää sopivasti, mutta ei ole liian kuuma. Piilo-huovan raikkaat värit, valkoinen, turkoosi ja vadelma, sopivat kevään sisustukseen. Paketoi ystävän pakettiin Piilo-huopa ja hyvä kirja.

Coronna – design Aini Vaari

Ystävän kanssa voi viettää yhdessä hauskan leivontapäivän ja valmistaa herkullisia ystävänpäivänleivoksia. Trendikkäin asuste keittiössä tänä keväänä on uuden, raikkaan värin saanut Coronna-essu.

Aini Vaarin klassikkokuosi nähdään kevään keittiötekstiileissä mustavalkoisen lisäksi herkullisena turkoosina ja vadelman punaisena. Leivonnasta ja kokkailusta nauttiva kaveri ilahtuu myös samanvärisistä Coronna-patakintaista ja -patalapuista.

Reilu ja Rytmi – design Finlayson

Haaveileeko ystäväsi jo tulevasta kesästä ja auringosta tai kenties kaukomatkasta rannalla? Anna ystävälle lahjaksi reilusti väriä uusien, raikkaiden pyyhkeiden muodossa. Reilu-pyyhkeiden uudet värit, sitruunankeltainen ja sinivihreä, tuovat kaivattua energiaa. Liukuvärjätyt Rytmi-pyyhkeet ovat trendikäs valinta ja saatavilla herkullisissa väreissä.

Yhdistä Reilu- ja Rytmi-pyyhkeistä ystävän lahjapakettiin mehukkaita väriyhdistelmiä! Molemmat pyyhesarjat on valmistettu korkealaatuisesta, käsin poimitusta Reilun kaupan puuvillasta.

Tiedotteessa esitellyt ajankohtaiset tuotteet ovat saatavilla Finlaysonin verkkokaupasta, Finlayson-myymälöistä sekä vaihtelevasti Finlaysonin jälleenmyyjiltä kautta maan.