Aika rientää! Finnairin suosittu mobiilisovellus Apple Watchiin

Finnairin iOS -mobiilisovellus on saatavilla nyt myös Apple Watch -älykelloon.

Apple Watch -sovellus tekee matkustamisesta entistäkin vaivattomampaa ja täsmällisempää. Finnairin sovelluksella Apple Watchissa lentotiedot kulkevat kätevästi mukana matkassa. Sovelluksella voi myös varata lentoja.

Finnairin mobiilisovellus on suunniteltu olemaan matkustajan apuna ja tuomaan mielenrauhaa matkan kaikissa vaiheissa suunnittelusta aina kohteeseen saapumiseen saakka. Kolme neljäsosaa Finnairin mobiilisovelluksen ladanneista käyttää sitä päivittäin.

Päivitetty iOS8-sovellus sisältää myös uuden ominaisuuden, joka mahdollistaa ylimääräisen laukun lisäämisen varaukseen ennen lentoa huomattavasti halvempaan hintaan Finnair Plus -pisteillä.

Lataa Finnairin mobiilisovellus Apple Watchille App Storesta:

Sovellus saatavilla myös Android-laitteille Google Play -kaupasta: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.finnair

Finnair media desk, 358 9 818 4020, comms(a)finnair.com

Finnair: http://www.finnair.com