Finnair aloittaa codeshare-yhteistyön Vietnam Airlinesin kanssa

Finnair ja Vietnam Airlines aloittavat codeshare-yhteistyön, joka tarjoaa niin Euroopasta kuin Vietnamista tuleville asiakkaille entistä laajemman valikoiman kohteita ja lentovaihtoehtoja.

Codeshare-yhteistyön myötä Finnairin lennonnumero lisätään Vietnam Airlinesin Hanoista ja Ho Chi Minh Citystä lähteville lennoille, joilta on jatkoyhteys Bangkokin tai Singaporen kautta Helsinkiin. Lisäksi Vietnam Airlinesin lennonnumerot lisätään Finnairin Lontoon ja Frankfurtin lennoille, joihin on jatkoyhteys Vietnam Airlinesin lennoilta.

"Sopimuksen myötä asiakkaillemme avautuu erinomaiset yhteydet Euroopan ja Vietnamin välille", kertoo Finnairin kumppanuuksista ja allianssisuhteista vastaava johtaja Philip Lewin . "Olemme erittäin iloisia codeshare-yhteistyöstämme Vietnam Airlinesin kanssa ja olemme vakuuttuneita, että molempien yhtiöiden asiakkaat hyötyvät siitä."

Codeshare-lentoja voi varata 01.11.2016 alkaen. Ensimmäinen mahdollinen matkustuspäivä codeshare-lennolla on 15.11.2016. Finnair Plus-jäsenet voivat kerryttää pisteitä kaikilla Finnairin lennonnumerolla olevilla Vietnam Airlinesin lennoilla.

www.finnair.fi , www.finnairgroup.com
www.twitter.com/Finnair , www.twitter.com/FinnairSuomi