Finnair aloittaa suorat lennot Bergeniin ja Tromssaan yhdessä Wideroen kanssa

Finnair jatkaa reittiverkostonsa laajentamista ja avaa suorat reitit Norjan Bergeniin ja Tromssaan toukokuussa 2018 yhteistyössä norjalaisen alueellisen lentoyhtiön Widerøen kanssa. Finnair vastaa lentojen myynnistä ja markkinoinnista, ja lennot operoidaan Widerøen Embraer 190 E2-lentokoneella ja miehistöllä.

Lennot Bergenin ja Helsingin välillä lennetään päivittäin, ja ne täydentävät Finnairin nykyistä yhteyttä Bergeniin Tukholman kautta. Seitsemän vuoren ympäröimä Bergen Atlantin rannikolla on Norjan toiseksi suurin kaupunki ja tunnettu henkeäsalpaavista vuonomaisemistaan.

Lennot Tromssan ja Helsingin välillä lennetään kerran viikossa. Tromssa sijaitsee 350 kilometriä napapiiriltä pohjoiseen, ja se tunnetaan kauniista arktisesta luonnosta, revontulista ja monipuolisista luontoaktiviteeteista. Sekä Bergen että Tromssa ovat Norjan rannikkoa pitkin kulkevan suositun Hurtigruten-risteilyreitin varrella.

“Bergen ja Tromssa kiinnostavat aasialaisia asiakkaitamme ja täydentävät suomalaista kohdevalikoimaamme – Pohjola ylipäänsä vetää nyt hyvin”, sanoo Finnairin kaupallinen johtaja Juha Järvinen . ”Uskon myös, että nämä kohteet kiinnostavat suomalaisia asiakkaitammekin.”

www.finnair.fi , www.finnairgroup.com
www.twitter.com/Finnair , www.twitter.com/FinnairSuomi