Finnair avaa reitin Astanaan World Expo 2017 aikaan

Finnair lisää uuden kohteen reittivalikoimaansa ja lentää kahdesti viikosta Helsingistä Astanaan 10.6.-11.8.2017 välisenä aikana. Kazakstanin Astanassa järjestetään kesällä 2017 World Expo 2017.

Astanan lento kestää neljä tuntia 10 minuuttia ja se lennetään A319-koneella. Lennot lähtevät Helsingistä tiistaisin ja torstaisin ja Astanasta keskiviikkoisin ja perjantaisin.

“Astana on erinomainen lisä kasvavaan verkostoomme kesällä 2017,” sanoo Finnairin kaupallinen johtaja Juha Järvinen. “Finnair lentää nyt ensimmäistä kertaa Kazakstaniin, ja olemme iloisia voidessamme näin laajentaa toimintaamme myös Keski-Aasian alueelle. World Expoon odotetaan miljoonia vierailijoita ja Finnair tarjoaa eurooppalaisille ja pohjois-amerikkalaisille sujuvan reitin Astanaan Helsingin kautta."

www.finnair.fi , www.finnairgroup.com
www.twitter.com/Finnair , www.twitter.com/FinnairSuomi