Finnair avaa uusia kohteita talvikaudelle 2019-2020

Finnair jatkaa vahvaa kasvua ja avaa tulevalle talvikaudelle 2019-2020 kaksi uutta kaukokohdetta. Finnair lentää Sapporoon Japanissa kahdesti viikossa 15.12.2019-27.3.2020 välisenä aikana. Sapporo on tunnettu erityisesti erinomaisena hiihtokohteena ja se tarjoaa upeat puitteet monipuoliseen talviurheiluun. Sapporo on Finnairin viides kohde Japanissa. Finnair lentää sen lisäksi Finnair lentää Tokioon, Osakaan, Nagoyaan ja Fukuokaan.

”Japani on meille todella tärkeä markkina, ja olemme erittäin iloisia, että voimme nyt lisätä Sapporon verkostoomme”, sanoo Christian Lesjak, Finnairin verkosto- ja reittisuunnittelusta vastaava johtaja. ”Finnair on ainoa eurooppalainen lentoyhtiö, jolla on säännölliset reittilennot Sapporoon. Meillä on Japanissa nyt viisi kohdetta, enemmän kuin millään muulla eurooppalaisella lentoyhtiöllä”, hän jatkaa.

Toisena uutena kohteena Finnairin reittivalikoimaan lisätään Punta Cana Dominikaanisessa Tasavallassa. Finnair lentää Punta Canaan Airbus A350-koneella kerran viikossa 13.12.2019-27.3.2020. Dominikaaninen Tasavalta on talvilomien suosikkikohde ja Punta Cana on erinomainen kohde rentouttavan rantaloman viettoon. Punta Cana soveltuu erinomaisesti perheille. Se tarjoaa monipuolisia harrastusmahdollisuuksia ja on tunnettu esimerkiksi erinomaisista golfkentistä. Finnair lentää viikoittain talvikaudella myös Puerto Plataan Dominikaanisessa Tasavallassa.

Kuten Finnair elokuussa kertoi, Finnair lisää lentoja myös Hong Kongiin talvikaudelle 2019/2020, ja lentää kesästä 2019 lähtien Hong Kongiin kaksi kertaa päivässä ympäri vuoden. Finnairilla on Kiinassa seitsemän kohdetta: Peking, Shanghai, Xi’an, Chongqing, Nanjing, Guangzhou ja Hong Kong.

www.finnair.fi, www.company.finnair.com
www.twitter.com/Finnair, www.twitter.com/FinnairSuomi