Finnair laajentaa code share -yhteistyötä Japan Airlinesin ja Qantaksen kanssa: uudet yhteydet Busaniin ja Perthiin

Finnair vahvistaa code share -yhteistyötään one world-kumppaniensa Japan Airlinesin (JAL) ja Qantaksen kanssa, ja Finnairin asiakkaat saavat näin uudet yhteydet Etelä-Korean toiseksi suurimpaan kaupunkiin Busaniin ja Länsi-Australian keskukseen Perthiin.

Finnairin AY-lentokoodi lisätään JAL:inlennoille Tokion ja Busanin välille ja Qantaksen reitille Singaporen ja Perthin välille.

Finnairin asiakkaat pääsevät nyt Busaniin päivittäin sujuvalla JAL:in yhteydellä Tokion Naritan kautta. Yhtiöillä on ennestään laaja code share -yhteistyö Euroopan ja Japanin lennoilla.

Kesäkuun 26. päivästä lähtien Finnairin asiakkaat pääsevät päivittäin Singaporesta Perthiin Qantaksen operoimalla lennolla. Finnairin asiakkailla on ennestään yhteys Perthiin Hong Kongista Finnairin toisen oneworld-kumppanin Cathay Pacificin operoimalla lennolla.

Finnair:  http://www.finnair.com
Finnair Gallery:  http://gallery.finnair.com