Finnair laajentaa codeshare-yhteistyötä airberlinin kanssa

Finnair laajentaa codeshare-yhteistyötä Euroopassa oneworld-kumppaninsa airberlinin kanssa. Finnairin AY-lentokoodi lisätään airberlinin tai sen tytäryhtiön Nikin valikoiduille lennoille seuraaviin kohteisiin: Bukarest, Catania, Hania, Köln, Larnaca, Malaga, Napoli, Palma de Mallorca, Pafos ja Stuttgart. Finnairin matkustajat voivat vaihtaa näille lennoille Berliinissä, Düsseldorfissa, Frankfurtissa, Münchenissä, Wienissä tai Zürichissä.

Uudet codeshare-reitit täydentävät Finnairin omia, suoria lentoja Helsingistä ja tarjoavat asiakkaille laajemman aikataulu- ja lentopäivävalikoiman. Uudet codeshare-lennot alkavat toukokuun alussa.

Finnair ja airberlin ovat tehneet codeshare-yhteistyötä Pohjoismaiden ja Keski-Euroopan reiteillä vuodesta 2010.

Finnair: http://www.finnair.com
Finnair Gallery: http://gallery.finnair.com