Finnair laajentaa edullisemman Light-lipputyypin tarjontaa uusille reiteille

Finnair laajentaa uuden, edullisemman Light-lipputyypin tarjontaa uusille reiteille. 5.5.2015 alkaen Light-lipputyyppi on myynnissä kaikkiin Finnairin ja Flybe Finlandin operoimiin kotimaan, Euroopan- ja Lähi-idän reittilentokohteisiin, poislukien Venäjä.

Light on vain käsimatkatavaroin matkustavalle asiakkaalle edullisin lipputyyppivaihtoehto. Kaikkiin muihin Finnairin lipputyyppeihin ruumaan menevä matkatavara sisältyy edelleen hintaan.

– Finnair toi markkinoille maaliskuussa uuden, edullisemman Light-lipputyypin niille matkustajille, jotka matkustavat vain käsimatkatavaroin Suomen, Skandinavian ja Baltian kohteisiin. Nyt Light-reittivalikoima laajenee koskemaan myös Finnairin ja Flyben operoimia kaikkia kotimaan, Euroopan- ja Lähi-idän reittilentokohteita, poislukien Venäjä, kertoo Finnairin hinnoittelusta vastaava johtaja Tomi Hänninen.

– Asiakas haluaa itse päättää mistä hän maksaa ja meidän on tarjottava vaihtoehtoja, joista räätälöidä. Asiakas voi valita omaan tarpeeseensa sopivan useasta lipputyyppivaihtoehdosta, joista Light on se edullisin ja riisutuin malli. Pystymme nyt tarjoamaan Light-lipun kaikkiaan 80 kohteeseen, Hänninen jatkaa.

Light-lippuun on mahdollista ostaa ruumaan menevä matkatavara lisämaksusta.

Etukäteen ostettuna finnair.com-nettisivuilta ruumaan menevä matkatavara on huomattavasti edullisempi kuin kentältä ostettuna.

Lisätietoa Light-lipusta: www.finnair.com/fi/fi/light

Finnairin muiden lipputyyppien ehdot pysyvät ennallaan. Lisätietoa muusta lipputyyppivalikoimasta osoitteessa

Finnair: http://www.finnair.com
Finnair Gallery: http://gallery.finnair.com