Finnair laajentaa yhteistyötä ruotsalaisen BRA-lentoyhtiön kanssa: suoran Helsinki-Malmö-lennon voi ostaa Finnairin kautta

Finnair laajentaa yhteistyötä ruotsalaisen alueellisen lentoyhtiön BRA:n kanssa, ja liittää Etelä-Ruotsin Malmön reittiverkostoonsa. BRA aloittaa lennot Helsingin ja Malmön Malmö Sturup (MMX) -kentän välillä 16.3., ja lennon voi codeshare-yhteistyön myötä ostaa myös Finnairin kautta. BRA lentää Malmön ja Helsingin välillä kuutena päivänä viikossa 112-paikkaisella Avro RJ-koneella.

Malmö on Ruotsin kolmanneksi suurin kaupunki, ja se tunnetaan monipuolisesta kulttuuri- ja ravintolatarjonnastaan, jalkapallojoukkueestaan sekä Malmön ja Kööpenhaminan välisestä nopeasta siltayhteydestä. Malmö on myös suositun ruotsalaisen Silta-tv-sarjan tapahtumapaikka.

”Ruotsi on Finnairille tärkeä markkina, ja laajentunut yhteistyö BRA:n kanssa tarjoaa suomalaisille asiakkaillemme erinomaiset yhteydet Ruotsin kaupunkeihin”, sanoo Finnairin kaupallinen johtaja Juha Järvinen. Uuden Malmön reitin myötä skoonelaiset saavat sujuvan yhteyden Helsingin kautta Finnairin laajaan Aasian verkostoon.

BRA on alueellinen lentoyhtiö, joka lentää Tukholman kaupunkikentältä Brommasta muun muassa Uumajaan, Sundsvalliin, Växjöön, Visbyyn, Ängelholmiin, Halmstadiin, Ronnebyhyn, Östersundiin ja Trollhättaniin. BRA myös operoi Finnairin Helsinki-Uumaja reittiä ja osaa Helsingin ja Tukholman Bromman välisistä lennoista.

Finnairin ja BRAn kanta-asiakaskumppanuus mahdollistaa Finnair Plus -pisteiden ansaitsemisen ja käyttämisen BRA:n reittiverkostossa.

www.finnair.fi, www.finnairgroup.com
www.twitter.com/Finnair, www.twitter.com/FinnairSuomi