Finnair lentää Miamiin ympäri vuoden ja lisää vuoroja Chicagon reitille kesällä 2016

Miami on Finnairin uusi kesäkohde huhtikuusta 2016 lähtien, ja Finnair lentää siis jatkossa Miamiin ympäri vuoden kolme kertaa viikossa.

Miami, joka on ollut Finnairin talvikohteena vuodesta 2014, on ollut pohjoismaisten asiakkaiden suosiossa. Kaupunki on portti Pohjois- ja Etelä-Amerikan välillä, ja se tarjoaa upeita rantoja, art deco- arkkitehtuuria, ostosmahdollisuuksia, kulinaarisia elämyksiä, urheilua ja rentoa tekemistä koko perheelle.

Finnair lentää Miamiin maanantaisin, torstaisin ja sunnuntaisin. one world-kumppanimme American Airlines tarjoaa Miamista erinomaiset yhteydet Karibialle ja Väli- ja Etelä-Amerikkaan.

Chicago jatkaa Finnairin kesäkohteena kesällä 2016, ja Finnair lentää sinne ensi kesänä viidesti viikossa, maanantaisin, torstaisin, perjantaisin, lauantaisin ja sunnuntaisin. Chicago on tunnettu arkkitehtuuristaan, urheilujoukkueistaan ja ostosmahdollisuuksistaan, ja kaupungista on muodostunut myös kulinaristien suosima kohde. American Airlines tarjoaa Chicagosta erinomaiset jatkoyhteydet muualle Yhdysvaltoihin.

Finnairin Chicagon ja Miamin lennot ovat osa yhtiön Pohjois-Atlantin liikennettä koskevaa yhteistyöhanketta, jossa ovat mukana British Airways, Iberia, American Airlines ja US Airways. Yhteistyön ansiosta Helsingistä pääsee kymmeniin Pohjois-Amerikan kaupunkeihin aina Vancouverista Charlotteen yhdellä vaihdolla.

Finnair media desk, 358 9 818 4020, comms(a)finnair.com

Finnair:  http://www.finnair.com