Finnair lisää lentoja Japaniin ja Euroopan lomakohteisiin talvikaudelle 2018/2019

Finnair lisää uusia viikkovuoroja Tokioon ja Nagoyaan, sekä suosittuihin Euroopan kohteisiin talvikaudelle 2018/2019. Uudet lentovuorot vastaavat lisääntyneeseen kysyntään, ja ovat seuraavat:

• Tokion reitti saa kaksi lisävuoroa viikossa 28.10.-5.12.2018 väliselle ajalle. Finnair lentää tuolloin Tokioon yhdeksän lentoa viikossa, ja lisäksi Finnairin yhteistyökumppani Japan Airlines lentää Tokioon päivittäin.

• Nagoyan reitti saa yhden lisävuoron viikossa 29.10.-4.12.2018 välisellä ajalla, jolloin Finnair lentää Nagoyaan kuudesti viikossa.

• Uusi ympärivuotinen reitti Lissaboniin saa yhden lisävuoron viikossa koko talvikauden ajaksi, eli Finnair lentää Lissaboniin neljästi viikossa läpi talven.

• Alicanten reitistä tulee ympärivuotinen, ja Finnair lentää Alicanteen kahdesti viikossa talvikaudella.

• Malagan reitti saa yhden viikkovuoron lisää joulu-tammikuussa, eli Finnair lentää Malagaan tuolloin seitsemän kertaa viikossa.

• Geneven reitille lisätään kaksi viikkovuoroa tammi-maaliskuussa, eli Finnair lentää tuolloin Geneveen yhteensä 13 kertaa viikossa.

Uudet lentovuorot ovat myynnissä Finnairin nettisivuilla osoitteessa finnair.com

www.finnair.fi, www.finnairgroup.com
www.twitter.com/Finnair, www.twitter.com/FinnairSuomi