Finnair lisää lentoja Kuusamoon kesälle 2018 tukemaan kesän matkailukautta

Finnair lisää ensi kesän liikenneohjelmaansa kolme viikkovuoroa Helsinki-Kuusamo-reitille. Jo ohjelmassa olevien kuuden viikkovuoron lisäksi Finnair lentää kesäperjantaisin uuden iltalennon ja kesälauantaisin kaksi uutta vuoroa. Uudet vuorot ovat liikenneohjelmassa juhannuksesta syyskuun loppuun ja ne ovat nyt varattavissa osoitteesta www.finnair.com.

”Kysyntä Kuusamoon on kasvanut talvikaudella erityisesti kansainvälisesti, ja matkailijaluvut kasvoivat reippaasti myös kesällä 2017. Kesäkauden matkailun kasvattaminen onkin yhteinen tavoitteemme alueen matkailutoimijoiden kanssa”, sanoo Finnairin kaupallinen johtaja Juha Järvinen. ”Kuusamon upeat maisemat ja ulkoilumahdollisuudet ovat uusien lentojen myötä entistä parempien yhteyksien päässä.”

Uudet lennot Kuusamon ja Helsingin välillä parantavat erityisesti yhteyksiä Finnairin Euroopan ja Aasian kohteisiin, samalla kun ne palvelevat kotimaisia matkailijoita.

www.finnair.fi, www.finnairgroup.com
www.twitter.com/Finnair, www.twitter.com/FinnairSuomi