Finnair lisää lentoja Lappiin

Finnair ja suuret Lapin matkailutoimijat ovat sopineet kolmivuotisesta yhteistyöstä Lapin lentojen ja markkinoinnillisen yhteistyön lisäämiseksi. Finnair lisää merkittävästi lentoja Lappiin marraskuussa 2014 alkavan talviliikennekauden alussa. Lentoja Helsingistä lisätään erityisesti Kittilään, Ivaloon ja Kuusamoon. Lennot on aikataulutettu niin, että matkustajilla on sujuvat jatkoyhteydet Lapista Helsingin kautta Eurooppaan ja Aasiaan.

– Kysyntää pohjoisen lentoihin on matkailun kasvaessa, ja haluamme lisälennoilla tarjota sekä suomalaisille sekä kansainvälisille matkustajille mahdollisuuden kokea Suomen Lapin taian, Finnairin Suomen-myynnistä vastaava johtaja Rolf Backman kertoo.  – Aasialaiset matkailijat ovat kasvava matkailijaryhmä, ja he ovat olleet innoissaan hyvästä revontulivuodesta ja Lapin elämyksistä.

– Olemme säännöllisesti keskustelleet paikallisten matkailutoimijoiden kanssa ja pyrkineet yhdessä löytämään ratkaisuja, joiden avulla voimme kehittää yhdessä Lappia matkakohteena. Yhteistyö auttaa meitä optimoimaan liikennettämme niin suomalaisten kuin muualta tulevien asiakkaiden ja lisäksi kaikkien matkaketjun toimijoidenkin parhaaksi. Matkaketjun toimijoiden vahvan yhteistyön avulla pystymme entistä paremmin myymään Suomea kiinnostavana matkakohteena, Backman kertoo.

Tarkemmat tiedot lennoista ja niiden aikatauluista löytyvät Finnairin nettisivuilta osoitteesta www.finnair.fi.

Finnairin media desk, puhelin +358 9 818 4020, sähköposti comms(at)finnair.com
Finnair: http://www.finnair.com