Finnair Oyj:n hallituksen toimintakertomus, tilinpäätös ja selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä  vuodelta 2017 on julkaistu

Finnair Oyj               Tilinpäätös ja toimintakertomus       16.2.2018 klo 12.00

Finnair Oyj:n hallituksen toimintakertomus ja tilinpäätös vuodelta 2017 on julkaistu tänään 16.2.2018. Selvitys muista kuin taloudellisista tiedoista sisältyy hallituksen toimintakertomukseen.

Finnair on tänään lisäksi julkaissut selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ja palkka- ja palkkioselvityksen vuodelta 2017.

Kaikki yllä mainitut selvitykset ovat tämän tiedotteen liitteenä PDF-tiedostoina, ja ne löytyvät myös Finnairin verkkosivustosta osoitteessa https://company.finnair.com/fi .

Myös Finnairin vuosikertomus 2017 on julkaistu tänään Finnairin verkkosivustossa. Vuosikertomus sisältää myös kaikki edellä mainitut julkaisut sekä GRI:n (Global Reporting Initiative) G4-ohjeistuksen mukaiset vastuullisuustiedot.

Finnair Avainluvut Toimintakertomus Tilinpäätös 2017

Finnair Selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä 2017