Finnair parantaa Finnair Plus -ohjelmaansa: Euroopan lentopalkinnot nyt aiempaa edullisemmin

Finnair uudistaa Finnair Plus -kanta-asiakasohjelmaansa ja tarjoaa nyt Finnair Plus -jäsenilleen lentopalkintoja aiempaa selvästi edullisemmin. Tästä päivästä eteenpäin varatuista Euroopan Classic-lentopalkinnoista ei enää tarvitse maksaa polttoainelisämaksua. Se poistuu myös Tel Avivin ja Dubain Classic-lentopalkinnoista.

‒ Finnair Plus -jäsenet ovat meille tärkeitä, ja haluamme tarjota heille entistä parempia etuja, kertoo Finnair Plus -ohjelmasta vastaava Johanna Jäkälä. ‒ Euroopan Classic-lentopalkinnot ovat suosituin tapa käyttää Finnair Plus -palkintopisteitä, ja nyt tarjoamme Finnair Plus -jäsenillemme nämä lentopalkinnot aiempaa selvästi edullisemmin.

Polttoainelisämaksun suuruus on ollut 15‒40 euroa per suunta Euroopan sisäisillä lennoilla. Finnair Plus -lentopalkintoihin tarvittavat pistemäärät pysyvät ennallaan, ja matkustajat maksavat lennoistaan verot ja muut viranomaismaksut. Lisätietoa Finnairin Plus -kanta-asiakasohjelmasta löytyy osoitteesta www.finnair.fi/plus

Finnair: http://www.finnair.com
Finnair Gallery: http://gallery.finnair.com