Finnair pidentää liikennöintiaikaa Chicagon ja San Franciscon reiteillä

Finnair pidentää Chicagon ja San Franciscon reittien operointia tulevana syksynä. Helsinki–Chicago -reitin liikennöintiä pidennetään 3.12. asti ja lentoja on viikoittain kaksi. Alun perin liikennöintiaika oli 19.4.–27.10. Chicago on Yhdysvaltain keskilännen suurin kaupunki sekä kansainvälisen kaupan, vapaa-ajan ja taide-elämän keskus. Finnair aloitti lennot Chicagoon kesällä 2015.

Helsinki–San Francisco -reittiä liikennöidään 5.12. asti kahdella viikoittaisella vuorolla. Alkuperäinen liikennöintiaika oli 3.5.–27.9.  San Francisco tunnetaan trendikkäästä ruokakulttuuristaan, vuorimaisemistaan, viktoriaanisesta arkkitehtuuristaan sekä Silicon Valleyn läheisyydestä. Finnair aloitti lennot San Franciscoon kesällä 2017.

”Viime kesänä Chicago ja San Francisco olivat hyvin suosittuja kohteita, ja kysyntää on paljon myös alkavalle kesäkaudelle”, kertoo Finnairin kaupallinen johtaja Juha Järvinen. ”On hienoa, että tänä vuonna voimme tarjota asiakkaillemme lentoja tärkeisiin Pohjois-Amerikan kohteisiin pidemmällä aikavälillä. Kauden pidennys on varmasti iloinen asia myös kaikille Slush-tapahtumaan joulukuun alussa osallistuville. ”

Finnair liikennöi lentoja USA:han Atlantin yhteishankkeen puitteissa yhteistyössä American Airlinesin, British Airwaysin ja Iberian kanssa. Yhteishankkeen avulla on mahdollista tarjota asiakkaille enemmän lentovaihtoehtoja, parempia yhteyksiä ja edullisempia hintoja Atlantin ylittävillä reiteillä. Tällä hetkellä nämä neljä lentoyhtiötä liikennöivät yli 100 päivittäistä edestakaista lentoa Euroopan ja Pohjois-Amerikan välillä.

www.finnair.fi, www.finnairgroup.com
www.twitter.com/Finnair, www.twitter.com/FinnairSuomi