Finnair testaa digilehtiä A350-lennoilla kesän aikana

Finnair testaa Airbus A350-lennoillaan digitaalisia suomalaisia sanomalehtiä ja aikakausilehtiä 1.6.-31.8.2017. Testijakson ajan asiakkaat voivat lukea useita digilehtiä veloituksetta Finnairin Nordic Sky -portaalin kautta.

Nordic Sky -portaali on käytettävissä kaikissa Finnairin Airbus A350-koneissa, ja siihen pääsyyn tarvitaan vain asiakkaan oma päätelaite. Asiakkaan ei siis tarvitse ostaa internet-yhteyttä lehtien lukemiseen. Digilehtiä voi testijakson aikana lukea myös Finnairin uudella San Franciscon reitillä, vaikka se operoidaan Airbus A330-koneella.

”Kaikissa kaukoliikennekoneissamme on nyt langaton yhteys, joka antaa meille aivan uusia mahdollisuuksia kehittää lennonaikaista viihdetarjontaa”, kertoo Finnairin asiakaskokemuksen kehittämisestä vastaava johtaja Tiina Vesterinen. ” Testijakson aikana keräämme kokemuksia digilehtien käytöstä ja niiden vaikutuksesta asiakaskokemukseen, ja teemme sitten päätöksiä lehtitarjonnan tulevaisuudesta.”

Finnairin A350-koneiden Nordic Sky -portaalissa on testin aikana tarjolla seuraavat lehdet: Helsingin Sanomat, Iltasanomat, Kauppalehti sekä useita naisten- ja perhelehtiä (kuten Me Naiset, Kodin Kuvalehti, Gloria) koti-, ruoka- ja harrastelehtiä (Hyvä Terveys, Suuri Käsityö, Sport) sekä Tiede-lehti. Testijakson aikana digitaalisesti tarjottuja lehtiä ei myydä tai jaeta luettavaksi paperiversioina.

Muilla Finnairin lennoilla paperiset sanoma- ja aikakausilehdet ovat edelleen saatavilla kuten aiemmin, matkustusluokasta riippuen joko veloituksetta tai maksua vastaan.

www.finnair.fi, www.finnairgroup.com
www.twitter.com/Finnair, www.twitter.com/FinnairSuomi