Finnair toivottaa SriLankan Airlinesin tervetulleeksi oneworld®-allianssiin

SriLankan Airlines liittyy one world®-allianssiin 1. toukokuuta 2014. Sri Lankan kansallisen lentoyhtiön one worldiin liittymisen myötä Finnair Plus -jäsenet voivat kartuttaa pistesaldoaan lentoyhtiön lennoilla ja hyötyä myös muista uuden jäsenen tarjoamista one world-eduista. Yhtiön verkostoon kuuluu 32 kohdetta 20 eri maassa Aasiassa, Euroopassa ja Lähi-Idässä. Liittymisen myötä one world-allianssi saa kaksi uutta kohdetta: Hambantotan kansainvälisen lentokentän (HRI) Sri Lankassa sekä Tiruchirapallin lentoaseman (TRZ) Intiassa.

SriLankan Airlines on ensimmäinen lentoyhtiö Intian niemimaalta, joka liittyy lentoyhtiöiden väliseen allianssiin.

oneworld
one world on yksi maailman johtavista lentoyhtiöalliansseista, joka on sitoutunut tarjoamaan parasta mahdollista palvelua ja mukavuutta paljon matkustaville kansainvälisille matkustajille. one world-lentoyhtiöt työskentelevät yhdessä tarjotakseen aina huippuluokkaisen, saumattoman matkustuskokemuksen ja erityisiä etuja ja palkintoja kanta-asiakkaille, mukaan lukien pisteiden kerryttäminen ja niiden hyödyntäminen kaikilla verkoston lennoilla. one world-allianssiin kuuluvat airberlin, American Airlines, British Airways, Cathay Pacific, Finnair, Iberia, Japan Airlines, LAN, Malaysia Airlines, Qantas, Qatar Airways, Royal Jordanian ja S7 Airlines sekä noin 30 kumppania. TAM ja US Airways liittyvät one worldiin 31.3.2014, ja SriLankan Airlines 1.5.2014. Verkosto kattaa lähes tuhat lentokenttää 150 eri maassa, 14 000 päivittäistä lentoa yhteensä 3 500 lentokoneella.

Finnair:  http://www.finnair.com
Finnair Gallery:  http://gallery.finnair.com