Finnair tuo kansainväliset digilehdet kaukolennoilleen

Finnairin kaukolennoilla lentävät asiakkaat voivat nyt lukea yli 50 kansainvälistä sanomalehteä digiversioina. Lehdet ovat saatavilla pdf-muodossa Finnairin A330-koneiden ja A350-koneiden sisäisessä Nordic Sky -portaalissa, jonne asiakkaat pääsevät omilla päätelaitteillaan, eikä lehtien lukeminen edellytä erillisen internet-yhteyden ostamista. Valikoimassa on suomalaisista lehdistä muun muassa Helsingin Sanomat ja Kauppalehti.

Digilehdet mahdollistavat aiempaa laajemman lehtivalikoiman tarjoamisen suomalaisille ja kansainvälisille asiakkaillemme, sanoo Finnairin asiakaskokemuksen kehityksestä vastaava johtaja Tiina Vesterinen. ”Digilehdistä on aina saatavilla tuorein versio, riippumatta siitä lähteekö lento Helsingistä vai ulkoasemalta, ja lehtiä riittää varmasti kaikille.”

Samalla Finnair luopuu kaukolennoilla aiemmin tarjolla olleista paperilehdistä. Euroopan liikenteessä paperilehdet säilyvät siihen asti, kunnes langaton yhteys tulee myös  Finnairin Euroopan liikenteen Airbus-koneisiin myöhemmin tämän vuoden aikana.

Digilehdet ovat tässä vaiheessa maksuttomia sekä business- että economy-luokassa Finnairin kaukolennoilla, sekä A350-koneella lennettävällä Lontoon aamulennolla ja iltapäivän paluulla Lontoosta.

www.finnair.fi, www.finnairgroup.com
www.twitter.com/Finnair, www.twitter.com/FinnairSuomi