• Finnair/

Finnair tuo markkinoille edullisemman lipputyypin vain käsimatkatavaroin matkustaville asiakkaille

Finnair tuo markkinoille uuden, edullisemman Light-lipputyypin niille matkustajille, jotka matkustavat vain käsimatkatavaroin Finnairin operoimiin Suomen, Skandinavian ja Baltian kohteisiin.* Light on myynnissä 17.3.2015 alkaen. Kaikkiin muihin Finnairin lipputyyppeihin ruumaan menevä matkatavara sisältyy edelleen hintaan.

– Finnairin asiakkaiden valinnanvara lipputyypeissä kasvaa, ja asiakas voi valita juuri omia matkustustarpeitaan parhaiten vastaavan lentolipun. Meillä on paljon matkustajia, jotka matkustavat vain käsimatkatavaroin, kertoo Finnairin hinnoittelusta vastaava johtaja Tomi Hänninen.

– Haluamme, että Finnairin lipputyypeistä löytyy jokaiselle sopiva vaihtoehto. Uusi lipputyyppi on osa jatkuvaa palvelun kehitystä, jolla haluamme parantaa asiakkaan matkustuskokemusta ja antaa asiakkaalle valinnanvapautta, jatkaa Hänninen.

Light-lippuun on kuitenkin mahdollista ostaa ruumaan menevä matkatavara lisämaksusta joko etukäteen tai lentokentällä. Etukäteen ostettuna ruumaan menevä matkatavara on huomattavasti edullisempi.

Lisätietoa Light-lipusta: www.finnair.com/fi/fi/light

Finnairin muiden lipputyyppien ehdot pysyvät ennallaan. Lisätietoa muusta lipputyyppivalikoimasta osoitteessa

* Light on ostettavissa seuraaviin Finnairin operoimiin kohteisiin: Kööpenhamina, Oslo, Bergen, Tromssa, Tukholma, Göteborg, Tallinna, Riika, Vilna, Oulu, Rovaniemi, Ivalo, Kittilä, Kuusamo, Vaasa, Joensuu, Kuopio, Turku ja Tampere.

Finnair: http://www.finnair.com
Finnair Gallery: http://gallery.finnair.com