Finnair uudistaa business-luokan palvelua ja tuo uudet Marimekko-tekstiilit A350-koneisiinsa

Finnair uudistaa business-luokan palvelua ja Airbus A350-koneidensa sisutusta. Uudistukset ammentavat Finnairin pohjoisesta perimästä, ja yhtiön tavoitteena onkin tarjota asiakkailleen ainutlaatuinen pohjoismainen asiakaskokemus.

Panostus henkilökohtaiseen palveluun business-luokassa

Finnairin uusi business-luokan palvelumalli tarjoaa asiakkaille entistä enemmän ateria- ja viinivaihtoehtoja, jotka tarjoillaan asiakkaan toiveiden mukaan, a ivan   kuten ravintol oi ssakin.

“Business-luokan asiakkaat haluavat itse määritellä  milloi n ja mitä nauttivat matkan aikana ja näin muokata matkastaan mieleisen,”  sanoo Finnairin asiakaskokemuksesta vastaava johtaja   Piia Karhu . “Business-luokassa on jatkossa oma miehistönsä, joka vastaa yksilöllisen palvelun tarjoamisesta  ja asiakkaiden toiveista huolehtimisesta matkan aikana.”

Osana palvelu - uudistusta Aasiasta aamulla lähtevien lentojen business-luokan tarjoiluun lisätään uusi suomalaisesta kahvitteluperinteestä ammentava kahvitarjoilu, jossa tarjolla on seitsemän eri leivonnaista tai muuta herkkua. Ajatuksena on esitellä suomalaista kahvitteluperinnettä ja tarjota business-luokan matkustajille rentouttava kahvihetki kahden ateriatarjoilun välissä.

Business-luokan uusi palvelumalli on käytössä 7.2.2018 lähtien  Seoulin , Tokion ja Shanghain reiteillä, ja se tulee muille kaukoreiteille kevään ja kesän aikana.

Uusi ilme ja uudet Marimekko-printit A350-matkustamoon

Matkustam on ilme on tärkeä osa  matkustuskokemusta, ja Finnair uudi staa Airbus A350-koneidensa matkustamoa  uusilla istu inpäällisillä ja uusilla Marimekko- tekstiileillä Economy -luokan ja business-luokan peitot, tyynyt ja muut tekstiilit saavat uudet sinisävyiset Marimekko-kuosit , ja myös astioihin tulee sinisen sävyjä Uutuustekstiilien ja -astioiden  k uvioina ovat Maija Isolan  klassikkokuviot  Kaivo, Lokki ja  Kissapöllö.

Pohjoinen luonto  ja suomalaiset kodit  oli vat   uuden ilmeen  ins piraation lähteenä. M atkustamon  uudet  pohjoiset värit ja tekstiilit tuovat matkustamoon rauhallisen  ja raikkaan  tunnelman”, sanoo matkustamosisutuksesta  Finnairissa  vastaava David  Kondo .

Uudet matkustamo e lementit tuodaan Finnairin Airbus A350-koneisiin vaiheittain vuoden 2018 aikana.

www.finnair.fi , www.finnairgroup.com
www.twitter.com/Finnair , www.twitter.com/FinnairSuomi