Finnair uudistaa lapsille suunnattuja tuotteita ja palveluita yhdessä Muumien kanssa

Finnair uudistaa lapsiperheille suunnattuja tuotteitaan ja palveluitaan, ja Muumihahmot seikkailevat lapsille suunnatuissa tuotteissa lentomatkan eri vaiheissa.

Lapsiperheet voivat  esimerkiksi  tehdä lähtöselvityksen erityisellä Muumi-lähtöselvitystiskillä, ja lapsille annetaan  Muumipeikon  kuvalla  varustettu lippu ja matkatavaralipuke sekä pieni muumiaiheinen lahja koneessa.  Myös suosittu Muumi-sarja tulee n ähtäville Finnairin kaukolennoilla käytössä olevaan lennonaikaiseen viihdejärjestelmään.  Lisäksi s ylilasten kanssa matkustavat  perheet  saavat lapselle pienen muumiaiheisen  Finlaysonin pyyhkeen, ja  business-luokassa matkustavat lapset saavat oman muumiaiheisen matkapakkauksen.

Uskomme Muumien ilahduttavan niin  lapsia kuin lasten kanssa matkustavia aikuisiakin ”, sanoo Finnairin asiakaskokemuksesta vastaava johtaja Piia Karhu . ”Lapsimatkustajat ovat meille tärkeitä  asiakkaita , ja haluamme tarjota heille parhaan mahdollisen matkustuskokemuksen . Muumit ovat myös kansainvälisesti tunnettuja, ja kertovat osalta tarinaa Suomesta .

Muumiteemaiset palvelut ja tuotteet tuodaan Finnairin lennoille vaiheittain vuoden 2018 ensimmäisellä puoliskolla.

www.finnair.fi , www.finnairgroup.com
www.twitter.com/Finnair , www.twitter.com/FinnairSuomi

Blogi: blogit.finnair.fi

Moomin Characters
Muumit ovat kirjailija, taidemaalari, kuvittaja ja sarjakuvataiteilija Tove Janssonin luoma yksi Suomen suurimmista kulttuurivienneistä, ja alkuperäiset kirjat on käännetty yli 50:lle kielelle. Moomin Characters Oy on Muumi-tuotemerkin, tekijänoikeuksien ja rekisteröintien valvonnasta ja hallinnasta vastaava yritys. Tove Jansson ja hänen veljensä Lars Jansson perustivat yrityksen vuonna 1958 ja yritys on edelleen perheomistuksessa. Sophia Jansson, Larsin tytär ja Toven veljentytär, on hallituksen puheenjohtaja ja Moomin Charactersin taiteellinen johtaja. Kaikki Muumilaakson hahmot ovat rekisteröityjä tavaramerkkejä.