Finnair valittiin Euroopan parhaaksi lentoyhtiöksi Kiinassa

Kiinalainen TTG China Travel Awards valitsi Finnairin jo toistamiseen Euroopan parhaaksi lentoyhtiöksi.

TTG China on palkinnut parhaita matkailualan toimijoita, kuten lentoyhtiöitä ja hotelleja, vuosittaisessa Travel Awards -äänestyksessä jo kymmenen vuoden ajan. Valinnan tekevät TTG:n julkaisujen lukijat sekä matkailualan ammattilaiset. Kyseessä on yksi tärkeimmistä matkailualan palkinnoista Kiinassa.

"Olemme iloisia ja ylpeitä saamastamme palkinnosta ja kiitämme TTG:n lukijoita ja toimijoita tästä arvokkaasta tunnustuksesta", sanoo Finnairin kaupallinen johtaja Juha Järvinen. "Haluamme tarjota kaukolennoillamme Euroopan parhaan Business-luokan ja panostamme jatkossakin voimakkaasti asiakaskokemukseen. Toimme esimerkiksi Kiinan-lennoillemme alkuvuodesta Alipay-mobiilimaksamisen ensimmäisenä lentoyhtiönä maailmassa, ja asiakaspalaute on ollut hyvin positiivista.”

Finnair lentää ympäri vuoden Chongqingiin, Hongkongiin, Pekingiin ja Shanghaihin, ja kesäkaudella Xi'aniin ja Guangzhouhun.

www.finnair.fi, www.finnairgroup.com
www.twitter.com/Finnair, www.twitter.com/FinnairSuomi