• Finnair/

Finnair vie yksilöllisen Finnair Holidays -lomatuotteensa myös Viron markkinoille

Finnair laajentaa omatoimimatkailun ja valmismatkan parhaat puolet yhdistävän Finnair Holidays -tuotteensa myös Viron markkinoille ja vastaa näin kasvavaan vapaa-ajan matkustuksen kysyntään Virossa. Suomessa Finnair Holidays -lomamatkoja on voinut ostaa kesästä 2017 lähtien, ja Ruotsissa lokakuusta 2017 lähtien. Virossa tuote esitellään ja tulee myyntiin tänään.

”Olen erittäin iloinen, että voimme nyt tarjota myös Virossa laadukkaan vapaa-ajanmatkustustuotteen, joka palvelee erityisesti niitä, jotka ovat tähän saakka räätälöineet lomamatkansa lukuisten eri palveluntarjoajien kautta”, kertoo Finnair Holidays -tuotteesta vastaava johtaja Kristiina Kukkohovi. ”Finnair on Virossa tunnettu brändi, ja suurin osa virolaisista asiakkaista käyttää Helsinki-Vantaata porttina Finnairin laajaan reittiverkostoon.  Uskon, että myös tälle uudelle tuotteelle löytyy kysyntää.”

Finnair Holidays-matkoissa yhdistyvät laaja kohdevalikoima ja lukuisat hotellivaihtoehdot, sekä valmismatkan turvallisuus ja luotettavuus.  Matkan voi suunnitella ja räätälöidä Finnairin verkkosivuilla osoitteessa www.finnair.fi/holidays, ja sitä voi täydentää omaan makuun sopivilla elämyksillä kohteessa. Valikoimassa on yli 100 kohdetta yli 40 maassa. Pakettiin kuuluvat lennot, hotelli ja asiakkaan valitsemat elämykset ja palvelut.

Finnair Holidays on saanut hyvän vastaanoton niin Suomessa kuin Ruotsissa.  ”Suomessa myynti ja asiakasmäärät ovat kasvaneet viime kesän lanseerauksesta lähtien joka kuukausi lähes 50%”, kertoo Kukkohovi. Suosituimpia kohteita ovat olleet Euroopassa Rooma, Berliini ja Budapest. Kauemmas Finnair Holidays -lomaa on lähdetty viettämään useimmiten Singaporeen ja New Yorkiin.

Finnair media desk, 358 9 818 4020, comms(a)finnair.com

Finnair: http://www.finnair.com