Finnair voitti TripAdvisorin arvostetun 2018 Travelers’ choice -tunnustuksen

Finnair on voittanut TripAdvisor Travelers’ Choice -tunnustuksen kategoriassa Major Airline-Europe. Tunnustus on korkein TripAdvisor-matkailuyhteisön lentoyhtiöille antama tunnustus, ja se perustuu matkailijoiden antamiin arvioihin ja luokituksiin, joita matkailijat ovat antaneet eri lentoyhtiöille maailmanlaajuisesti 12 kuukauden aikana.

- Kiitämme kaikkia asiakkaitamme tästä hienosta tunnustuksesta. Asiakkaiden aidolla vertaisarvostelulla on suuri merkitys matkan suunnittelussa sekä lentoyhtiön valinnassa, ja ne tuovat arvokasta tietoa myös meille palvelun kehittämiseen. Finnairissa olemme määrätietoisesti kasvattaneet kohdevalikoimaamme ja tuoneet asiakaspalveluun uusia, pohjoisista juuristamme ammentavia elementtejä ja digitaalisia ratkaisuja. Haluamme erottautua lentoyhtiöiden parhaimmistossa myös tulevina vuosina, sanoo Piia Karhu, asiakaspalvelusta vastaava johtaja.

- Maailmanlaajuinen TripAdvisor-yhteisö on antanut tunnustuksensa maailman parhaille lentoyhtiöille, joihin Finnair kuuluu. Kuluttajat ostavat palveluja sellaisilta yrityksiltä, jotka antavat vastinetta rahalle ja tarjoavat laadukkaan kokemuksen. Matkustajien antama Travelers’ Choice-palkinto on tunnustus lentoyhtiöille, jotka ylittävät matkustajien odotukset ja saavat matkustajilta huippupisteet, sanoo johtaja Bryan Saltzburg, TripAdvisor Flightsista.

Tänä vuonna Finnair on saanut myös muita tunnustuksia. Kiinassa Travel & Leisure -lehti palkitsi Finnairin business-luokan parhaana ja TTG China Travel Awards valitsi Finnairin parhaaksi eurooppalaiseksi lentoyhtiöksi jo kolmantena vuonna peräkkäin.

Keskustelua palkinnosta voi seurata Twitterissä tunnisteella #travelerschoice.

Travelers’ Choice palkitut lentoyhtiöt: www.tripadvisor.com/TravelersChoice

www.finnair.fi, www.finnairgroup.com
www.twitter.com/Finnair, www.twitter.com/FinnairSuomi

Blogi: blogit.finnair.fi

TripAdvisor

TripAdvisor on maailman suurin matkailusivusto*. Yli 600 miljoonaa arvostelua ja mielipidettä kattavat noin 7,5 miljoonaa erilaista matkailutoimijaa aina majoituksesta, lentoyhtiöistä ja nähtävyyksistä ravintoloihin. TripAdvisor tarjoaa matkailijoille yhteisön viisautta auttaakseen matkailijoita päättämään minne jäädä, miten lentää, mitä tehdä ja missä syödä. TripAdvisor-sivusto on saatavilla 49 markkinalla, mikä tekee siitä maailman suurimman matkailuyhteisön, jolla on keskimäärin 455 miljoonaa uniikkia kävijää kuukaudessa**.
* Lähde: comScore Media Metrix for TripAdvisor Sites, worldwide, October 2017

** Lähde: TripAdvisor log files, average monthly unique visitors, Q3 2017