Finnair vuokraa GetJetiltä lentokoneen Euroopan liikenteeseen kesäkuusta 2018 tammikuuhun 2019

Finnair vuokraa väliaikaisesti Airbus A320-lentokoneen ja ohjaamomiehistön liettualaiselta GetJet-lentoyhtiöltä tukemaan kasvavaa liikennettään kesästä ensi vuoden alkuun.

GetJetin kone lentää 8.6.2018-7.1.2019 osan Finnairin lennoista Budapestiin, Berliiniin, Wieniin, Prahan, Krakovaan ja Pafokselle. Ohjaamomiehistö on GetJetin, mutta matkustamopalvelusta näillä lennoilla vastaa Finnairin matkustamohenkilökunta. Lennoilla on Finnairin palvelukonsepti

”Finnairilla on kesällä ennätysmäärä lentoja niin Aasiaan kuin Eurooppaan. Vuokrakone on osaltaan varmistamassa, että pystymme operoimaan kaikki liikenneohjelmassa olevat lennot täsmällisesti”, sanoo Finnairin kaupallinen johtaja Juha Järvinen.

Asiakkaat näkevät operoivan lentoyhtiön lippuja varatessaan, ja asiakkaat, jotka ovat jo varanneet jonkin lennoista, jotka tullaan lentämään GetJetin koneella, saavat tiedon operoivan lentoyhtiön muutoksesta sähköpostilla. Asiakkaat voivat halutessaan siirtää matkaansa, kun operoiva lentoyhtiö vaihtuu.

www.finnair.fi, www.finnairgroup.com
www.twitter.com/Finnair, www.twitter.com/FinnairSuomi