Finnairilta kaksitoista uutta kohdetta kesälle 2016: mukana Edinburgh, Billund, Svalbard ja Kreikan saaret

Finnair tarjoaa suorat lennot 12 uuteen kohteeseen kesällä 2016. Yhtiö lentää kesällä suoria lentoja myös Oulusta Kreetalle ja Turkin Alanyaan yhdessä Aurinkomatkojen kanssa.

Huhtikuusta lokakuun loppuun Finnair lentää kolme kertaa viikossa Skotlannin Edinburghiin. Edinburgh tunnetaan keskiaikaisesta vanhasta kaupungistaan ja vuosittain elokuussa järjestettävä Edingburgh Festival Fringe -tapahtuma vetää kaupunkiin vierailijoita ympäri maailmaa.

Tanskan Billundiin Finnair lentää päivittäin huhtikuusta 2016 alkaen vuoden ympäri. Billundissa sijaitseva LEGOLAND-puisto on suosittu lomakohde paitsi suomalaisille lapsiperheille, myös Finnairin Aasiasta tuleville asiakkaille. Billund on Tanskan toiseksi suurin lentokenttä ja Jutlannin alue on tärkeä elinkeinotoiminnan keskus.

Finnair avaa ensimmäisenä lentoyhtiönä kansainvälisen yhteyden Huippuvuorten Svalbardiin ja lentää tähän Pohjoisen Jäämeren saaristokohteeseen kolmesti viikossa kesäkuusta elokuuhun. Svalbardin valtteja ovat koskematon arktinen luonto ja jylhät vuoristo- ja jäätikkömaisemat.

Finnair avaa uuden reitin Kroatiaan ja lentää Kroatian eteläosassa Adrianmeren rannalla sijaitsevaan Pulaan kahdesti viikossa keskikesän aikaan. Pulan hyvin säilynyt roomalainen amfiteatteri on yksi Kroatian suosituimmista nähtävyyksistä. Finnair jatkaa lentoja myös Dubrovnikiin ja Splitiin ja tarjoaa kesällä 2016 yhteensä 14 viikoittaista lentoa Kroatian lomakohteisiin.

Lisäksi Finnair lentää kesällä kerran viikossa myös Kreikan suosituille lomasaarille: Zakynthos, Skiathos, Santorini, Mytilene ja Preveza olivat aiemmin tilauslentokohteita, mutta muuttuvat kesällä 2016 reittilentokohteiksi. Finnair tarjoaa suorat lennot kerran viikossa myös Italian Riminille ja Veronaan sekä Bulgarian Varnaan.

Kesäkuun lopulta elokuun alkuun Finnair lentää kerran viikossa Oulusta Kreetan Haniaan ja Turkin Alanyaan yhdessä Aurinkomatkojen kanssa.

Finnair lisää myös yhteyksiä TelAviviin, Maltalle, Biarritziin ja Nizzaan.

Lennot kesän uutuuskohteisiin ovat myynnissä nyt osoitteessa www.finnair.com

Finnair: http://www.finnair.com
Finnair Gallery: http://gallery.finnair.com