Finnairilta lisää lentoja Euroopan suosikkikohteisiin kesälle 2018, ja yli 230 lentoa lisää Lappiin talvelle 2018/2019

Finnair jatkaa liikenteensä kasvattamista ja lisää lentoja suosittuihin Euroopan kohteisiin kesälle 2018. Finnair myös lisää reilusti lentoja Lappiin talvikaudelle 2018/2019. Lentojen lisäystä vauhdittaa aasialaisten matkailijoiden kiinnostus Lappiin ja Finnairin Euroopan kohteisiin.

F innair lentää kesällä päivittäin  uuteen kohteeseensa Lissaboniin , ja lisää lentoja  Barcelonaan, jonne  lennetään  kesällä jopa 18 viikkovuoroa.  Budapestiin Finnair lentää kolme kertaa päivässä kesäkauden aikana.  Lisäksi  Krakovaan  tulee  kaksi viikkovuoroa  lisää  ja Geneveen yksi viikko vuoro lisää.  Finnair lentää heinä-elokuussa 2018 myös Astanaan.

Finnair lisää lentoja myös talvelle 2018/2019 Madridin ja Reykjavikin reiteille, jotka ovat myös Finnairin aasialaisten asiakkaiden suosiossa.  Madridiin Finnair lentää yhteensä 10 vuoroa viikossa ensi talvena, ja Reykjavikiin lisätään kaksi viikkovuoroa, eli Finnair lentää sinne viisi kertaa viikossa talvikaudella.

Aas ialaisten matkailijoiden vahva  kiinnostus Lappia kohtaan jatkuu, ja Finnair lisää yli 230 lentoa pohjoisen kentille talvikaudelle 2018/2019. Lentoja Ivaloon, Rovaniemelle, Kittilään  ja  Kuusamoon lisätään erityisesti korkean kysynnän viikoille , useita  lentoja lennetään isommilla koneilla, ja samalla aikatauluja on sovitettu entistä paremmin yhteen jatkolentojen kanssa . Yhteensä Finnair tarjoaa talvikaudella 482 000 paikkaa pohjoisen lennoille,  eli  lisäystä tähän talveen on noin 15 %.

Finnair myös aloittaa yhteistyön Deut s che Bahnin kanssa.  Lento- ja raideliikenteen yhdistävä  Rail  &  Fly  tarkoittaa sitä, että Saksaan tai Saksasta lentävät Finnairin asiakkaat voivat varata samaan varaukseen myös junamatkan.  Yhteistyö kattaa yli 5 600 rautatieasemaa Saksassa.

“Nämä uudistukset tuovat lisää yhteyksiä suomalaisille asiakkaillemme, ja palvelevat myös kasvavia matkustajavirtoja Aasiasta”, sanoo Finnairin kaupallinen johtaja Juha Järvinen .

www.finnair.fi , www.finnairgroup.com
www.twitter.com/Finnair , www.twitter.com/FinnairSuomi