Finnairilta uusi lomatuote: Finnair Holidays tekee unelmaloman räätälöinnistä helppoa ja nopeaa

Finnair tuo kasvavalle vapaa-ajanmatkustusmarkkinalle uuden, omatoimimatkailun ja valmismatkan parhaat puolet yhdistävän Finnair Holidays –tuotteen.

Finnair Holidays on lomakokonaisuus, jonka asiakas itse räätälöi mieleisekseen valitsemalla sopivat lennot, laadukkaan hotellin ja matkaa täydentävät elämykset ammattilaisten kokoamasta laajasta valikoimasta. Tarjolla on yli 40 maata ja yli 100 eri kohdetta, joista jokaisessa on tarjolla lukuisia hotellivaihtoehtoja. Lomailla voi vaikka maastopyöräillä Kanadan Whistlerissä, tai nauttia art deco -arkkitehtuurista ja rantatunnelmasta Miamissa, tai viedä perheen kummitusseikkailulle Edinburghiin.

Finnair Holidays –matkan voi koota ja ostaa Finnairin nettisivujen kautta (finnair.fi/holidays) ja loman pituus voi olla 1-14 päivää.

”Suomalaisten vapaa-ajan matkustus on kasvussa, ja tämä tuote palvelee asiakkaita, jotka nyt suunnittelevat lomansa eri palveluntarjoajien sivujen kautta,” sanoo Finnairin kaupallinen johtaja Juha Järvinen. ”Finnair Holidays on uudenlainen tapa koota juuri omiin tarpeisiin sopiva lomamatka. Lennot, hotellit ja lukuisat matkaa täydentävät elämykset ovat kaikki saatavilla helposti yhdestä paikasta, ja yksilöllisen loman suunnittelu on nopeaa ja vaivatonta.”

Finnair Holidays –matka kerryttää runsaasti Finnair Plus –pisteitä: ensimmäisen puolen vuoden ajan matkasta saa lennoista saatavien pisteiden lisäksi kolme taso- ja palkintopistettä jokaista matkavarauksen yhteydessä käytettyä euroa kohden. Finnair Holidays –matkoja voi myös maksaa kokonaan tai osin Finnair Plus –palkintopisteillä.

Lisätietoja: Finnair Media Desk, 09 818 4020, comms(at)finnair.com

Finnair media desk, 358 9 818 4020, comms(a)finnair.com