Finnairin code share -yhteistyö Qatar Airwaysin kanssa tuo uusia kohteita suomalaisille

Finnair ja Qatar Airways ovat sopineet code share -yhteistyöstä, joka tuo uusia sujuvia yhteyksiä myös suomalaisille matkustajille. Lokakuun 10. päivästä lähtien Finnairin AY-koodi lisätään Qatarin Helsingin ja Dohan välisille lennoille, sekä Dohan ja Muscatin, Bahrainin, Seychelleiden ja Malediivien välisille lennoille.

Qatarin koodi lisätään samalla Finnairin lennoille Helsingin ja Tukholman BrommanBillundin, Göteborgin, Riikan, Tallinnan ja Tarton välille.

"Toivotamme oneworld-kumppanimme Qatar Airwaysin tervetulleeksi Helsinkiin. Code share -yhteistyömme avaa uusia mahdollisuuksia molempien lentoyhtiöiden asiakkaille, ja Finnairin tarjonta Helsingistä ja Qatar Airwaysin tarjonta Dohasta täydentävät toisiaan", sanoo Finnairin kaupallinen johtaja

Qatar Airwaysin toimitusjohtaja Akbar al Baker sanoi: "Yhteistyön ajoitus on erinomainen - aloitimme lennot Helsinkiin eilen, ja olemme iloisia voidessamme tarjota yhdessä oneworld-kumppanimme Finnairin kanssa enemmän valinnanvaraa asiakkaillemme."

www.finnair.fi, www.finnairgroup.com
www.twitter.com/Finnair, www.twitter.com/FinnairSuomi