Finnairin codeshare-yhteistyö Flyben avaa 10 uutta Iso-Britannian kohdetta Finnairin asiakkaille

Finnair laajentaa Iso-Britannian yhteyksiään aloittamalla codeshare-yhteistyön Flyben kanssa. Syyskuun 15. päivästä lähtien Finnairin AY-koodi lisätään Flyben lennoille Manchesterista kymmenelle alueelliselle lentokentälle, jotka ovat Aberdeen, Belfast City, Edinburgh, Exeter, Glasgow, Inverness, Isle of Man, Jersey, Newquay ja Southampton.

Codeshare-yhteistyö mahdollistaa sujuvat yhteydet näihin kaupunkeihin Manchesterin kautta niin Helsingistä kuin Finnairin 15 Aasian kohteesta. Finnairin lennot Manchesteristä Helsinkiin on suunniteltu niin, että ne mahdollistavat sujuvat yhteydet Aasiaan.

Finnairin asiakkaat ansaitsevat Finnair Plus -pisteitä kaikilta Flyben lennoilta, joilla on Finnairin AY-koodi.

Lisätietoja: Finnair Media Desk, 09 818 4020, comms@finnair.com

Finnair: http://www.finnair.com