Finnairin hallituksen järjestäytymiskokouksen päätökset

Finnair Oyj              Pörssitiedote          27 .3.2014 klo 16 .55

Finnair Oyj:n hallitus valitsi yhtiökokouksen jälkeen pidetyssä ensimmäisessä kokouksessaan Harri Kermisen hallituksen varapuheenjohtajaksi. Lisäksi hallitus valitsi keskuudestaan hallituksen tarkastusvaliokunnan ja palkitsemisvaliokunnan jäsenet.

Tarkastusvaliokunnan puheenjohtajaksi valittiin Maija-Liisa Friman ja jäseniksi Harri Kerminen ja Nigel Turner.

Palkitsemisvaliokunnan puheenjohtajaksi valittiin Jussi Itävuori ja jäseniksi Harri Kerminen, Gunvor Kronman ja Jaana Tuominen.

Hallitus on arvioinut jäsentensä riippumattomuuden ja todennut, että kaikki hallituksen jäsenet ovat riippumattomia sekä yhtiöstä että sen merkittävistä osakkeenomistajista.

FINNAIR OYJ

Finnair Media Desk, 09 818 4020, comms(a)finnair.com