Finnairin hallituksen järjestäytymiskokouksen päätökset

Finnair Oyj              Pörssitiedote          25 .3.2015 klo 18 :40

Finnair Oyj:n hallitus valitsi yhtiökokouksen jälkeen pidetyssä ensimmäisessä kokouksessaan Harri Kermisen hallituksen varapuheenjohtajaksi. Lisäksi hallitus valitsi keskuudestaan hallituksen tarkastusvaliokunnan ja palkitsemis- ja nimitysvaliokunnan jäsenet, ja käytännössä valiokunnat jatkavat työskentelyään aikaisemmilla kokoonpanoillaan.

Tarkastusvaliokunnan puheenjohtajaksi valittiin Maija-Liisa Friman ja jäseniksi Harri Kerminen ja Nigel Turner.

Palkitsemis- ja nimitysvaliokunnan puheenjohtajaksi valittiin Jussi Itävuori ja jäseniksi Harri Kerminen, Gunvor Kronman ja Jaana Tuominen.

Hallitus on arvioinut jäsentensä riippumattomuuden ja todennut, että kaikki hallituksen jäsenet ovat riippumattomia sekä yhtiöstä että sen merkittävistä osakkeenomistajista.

FINNAIR OYJ

Finnair Media Desk, p. 09 818 4020, comms(a)finnair.com