Finnairin Miamin reitti tauolle kesäksi 2017, lennot jatkuvat lokakuussa

Finnair tekee muutoksia kesän 2017 liikenneohjelmaansa tilapäisen miehistö- ja lentokonevajeen vuoksi. Finnairin Miamin reitti on tauolla 4.5.-29.9. ja Finnair peruu myös kaksi Chicagon viikkovuoroistaan toukokuussa.

”Olemme pahoillamme asiakkaillemme näistä muutoksista aiheutuvasta vaivasta, ja teemme parhaamme tarjotaksemme sopivat vaihtoehtoiset lennot heille”, sanoo Finnairin kaupallinen johtaja Juha Järvinen. ”Otamme yhteyttä kaikkiin asiakkaisiin, joilla on varaus peruttaville lennoille. Jos sopivaa uutta reititystä ei löydy, asiakkaat voivat hakea lipun hinnan takaisinmaksua.”

Finnair tarjoaa yhteydet Miamiin kesällä 2017 oneworld-kumppaniensa American Airlines, Iberia ja British Airwaysin lennoilla. Lokakuun 1. päivästä lähtien Finnair lentää jälleen suoria lentoja Miamiin kolme kertaa viikossa.

www.finnair.fi, www.finnairgroup.com
www.twitter.com/Finnair, www.twitter.com/FinnairSuomi