• Finnair/

Finnairin tulosjulkistamisajankohdat ja yhtiökokous vuonna 2015 sekä päivitetyt tiedonantoperiaatteet

Finnair Oyj Pörssitiedote 31.10.2013 klo 9.45

Finnair Oyj julkaisee neljä osavuosikatsausta vuonna 2015. Julkaisuaikataulu on seuraava:

• keskiviikkona 11.2.2015 tilinpäätöstiedote vuodelta 2014
  • torstaina 7.5.2015 osavuosikatsaus tammi–maaliskuulta 2015
  • perjantaina 14.8.2015 osavuosikatsaus tammi–kesäkuulta 2015
  • perjantaina 30.10.2015 osavuosikatsaus tammi–syyskuulta 2015

Finnairin vuoden 2014 tilinpäätös, selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä sekä palkka- ja palkkioselvitys julkaistaan 11.2.2015. Yhtiön vuosikertomus julkaistaan helmikuussa 2015 viikolla 9, ja se sisältää lisäksi GRI:n mukaisen vastuullisuusraportoinnin ja verojalanjälkiselvityksen vuodelta 2014. Finnairin taloudelliset raportit ovat saatavilla suomeksi ja englanniksi yhtiön internetsivuilla www.finnairgroup.com.

Finnair Oyj:n varsinainen yhtiökokous on suunniteltu pidettäväksi keskiviikkona 25.3.2015 Helsingissä.

Päivitetty tiedonantopolitiikka

Finnairin hallitus on päättänyt, että vuodesta 2015 alkaen yhtiö antaa tulevaisuuden näkymät seuraavasti:

• koko vuoden liikevaihtokehitystä kuvaava ennuste annetaan tilinpäätöstiedotteen yhteydessä (vuodelle 2015 siis 11.2.2015)
  • koko vuoden toiminnallisen tuloksen kehitystä kuvaava ennuste annetaan tammi–kesäkuulta annettavan osavuosikatsauksen yhteydessä (vuodelle 2015 siis 14.8.2015)

Finnairin tiedonantopolitiikka on saatavilla kokonaisuudessaan yhtiön internetsivuilla www.finnairgroup.com Sijoittajat-osiossa.

Finnair Oyj

Finnair Media Desk, p. 09 818 4020, comms(a)finnair.com