Finnairin uudet kesäkohteet 2015: Dublin, Malta ja Ateena

Finnairin kesän 2015 uudet kohteet ovat Dublin, Malta ja Ateena.  Näihin kohteisiin lennetään maalis-huhtikuun vaihteesta alkaen aina lokakuun loppupuolelle asti. Lennot tulevat myyntiin tänään.

Dubliniin lennetään kaikkina päivinä paitsi tiistaisin. Lennot Finnairille operoi Flybe satapaikkaisilla Embraer 190-koneilla.

Maltalle lennetään kahdesti viikossa, maanantaisin ja torstaisin, Airbus A321 Sharklet -koneilla. Myös Ateenaan lennetään kahdesti viikossa. Ateenan-lennot ovat keskiviikkoisin ja sunnuntaisin ja ne operoidaan Airbus 319 tai 320 -koneilla.

‒ Lentojen aikataulut on räätälöity niin, että niiltä on hyvät yhteydet Finnairin Aasian-lennoille. Vastaamme näillä uusilla kohteilla kasvavaan, erityisesti Aasiasta, tulevaan kysyntään.  Samalla myös suomalaiset ja lähimarkkinoidemme matkustajat pääsevät hyötymään jälleen uusista, mielenkiintoisista kohteista, sanoo Petri Vuori, Finnairin globaalista myynnistä vastaava johtaja.

Finnair: http://www.finnair.com
Finnair Gallery: http://gallery.finnair.com