Flybe Finlandin lennot jatkossa Finnairin lennonnumerolle

1.5.2015 lähtien kaikki Flybe Finlandin omalla kaupallisella riskillään operoimat reitit muuttuvat Flyben lennonnumerolta Finnairin lennonnumerolle ja samalla Finnairin ostoliikenteeksi.

Reitit ovat:

• Kemi-Tornio-Helsinki
  • Kokkola-Pietarsaari-Helsinki
  • Kajaani-Helsinki
  • Jyväskylä-Helsinki
  • Maarianhamina-Helsinki
  • Tartto-Helsinki
  • Norrköping-Helsinki
  • Visby-Helsinki

Finnair myy lentolippuja näille reiteille 10.3.2015 lähtien. Myös Flybe Finlandin kautta on mahdollista ostaa lentolippuja 30.4.2015. saakka.

Siirto Finnairin lennonnumerolle saattaa aiheuttaa joitakin muutoksia Flybe Finlandin 1.5.2015 jälkeen lennettävien ja jo varattujen lentojen aikatauluihin. Tavoitteena on kuitenkin tarjota asiakkaille hyvä reittiyhteys matkakohteeseen. Mahdollisista aikataulumuutoksista tiedotetaan asiakkaille 10.3.2015 alkaen sähköpostitse tai tekstiviestillä. Lisätietoa saa tuolloin myös Finnairin ja Flyben nettisivuilta.

Finnair:  http://www.finnair.com
Finnair Gallery:  http://gallery.finnair.com