Helsinki-Vantaan kiitotieremontti tuo muutoksia Finnairin lentoihin 11.5.-2.8.2015

Finnair viestii muutoksista asiakkaille tekstiviestein ja sähköpostein

Helsinki-Vantaan kiitotie 1:n peruskorjaus aiheuttaa muutoksia Finnairin liikenneohjelmaan 11.5. - 2.8.2015 välisenä aikana. Kiitotie 1:n remontin aikana kiitotie 3 on kentän pääasiallinen kiitotie. Myös kiitotie 2 on käytössä, mutta normaalia pienemmällä kapasiteetilla.

Lentojen sopeuttaminen kentän remontinaikaiseen kapasiteettiin tarkoittaa muutoksia useiden lentojen aikatauluun, ja Finnair joutuu myös perumaan joitakin yksittäisiä lentoja. Finnair kertoo muutoksista asiakkaille suoraan tekstiviestein ja sähköpostein.

Finnair neuvoo asiakkaita toimimaan seuraavasti:

• Huolehdi, että matkapuhelinnumero ja muut yhteystiedot ovat ajan tasalla matkavarauksessasi, jotta viesti tavoittaa sinut. Yhteystiedot voi päivittää nettisivuilla osoitteessa www.finnair.fi/varaukseni
  • Tarkista oman lentosi tilanne Finnairin nettisivuilta osoitteesta www.finnair.fi/varaukseni

Finnair pahoittelee muutoksista asiakkaille aiheutuvaa vaivaa. Muutokset on pyritty toteuttamaan niin, että asiakkaiden matkasuunnitelmiin ei tulisi suuria muutoksia.

Lisätietoja: Finnairin media desk, +358 9 818 4020, sähköposti comms(a)finnair.com