Huippumuoti täytti Helsinki-Vantaan kiitotien

Muotimaailman katseet kohdistuivat 24.5. Helsinki-Vantaalle, kun Finnairin ja Finavian järjestämä Match Made in HEL -kampanja huipentui kauan odotettuun muotinäytökseen kiitotiellä. Kiitotien väreilevä asfaltti, Finnairin laajarunkolentokone, upeat muotiluomukset ja Suomen kesän ilta-aurinko loivat tapahtumalle ainutlaatuiset puitteet.

Helsinki-Vantaan lentoaseman kakkoskiitotie muuttui tiistaina catwalkiksi, kun seitsemän muotisuunnittelun huippunimeä Euroopasta ja Aasiasta esitteli luomuksiaan ainutlaatuisessa Match Made in HEL – The Runway -muotinäytöksessä.

– Tahdomme lämpimästi kiittää kaikkia paikalle saapuneita vieraita sekä tapahtuman järjestämisessä mukana olleita fantastisesta showsta. Suunnittelijoiden luomukset sädehtivät kiitotiellä ja tunnelman kruunasi tietysti loistava sää. Tämä oli huikea tapa nostaa Helsinki-Vantaa esiin toimivana ja sujuvana vaihtolentoasemana Euroopan ja Aasian välillä, hehkuttaa Finavian markkinointijohtaja Katja Siberg.

– Tämä upea tapahtuma ylitti jo valmiiksi korkeat odotuksemme. Muotinäytöksellä halusimme juhlistaa Euroopan ja Aasian välisiä yhteyksiä ja esitellä tämän hetken kiinnostavimpien suunnittelijoiden töitä näiltä mantereilta. Lentomatkailulla on ollut avainrooli muoti-ilmiöiden leviämisessä ympäri maailmaa. Näemme joka päivää lennoillamme, kuinka muoti yhdistää ja inspiroi ihmisiä. Tämäkin tapahtuma on luonut uusia kansainvälisiä siteitä, iloitsee Johanna Jäkälä, Finnairin brändi- ja markkinointijohtaja.

Tapahtuma herätti jo ennakkoon paljon kiinnostusta ympäri maailmaa. Näytöstä seuraamaan saapuneiden noin 350 vieraan joukossa oli satakunta muotitoimittajaa ja -bloggaajaa sekä muuta muotialan vaikuttajaa esimerkiksi Kiinasta, Japanista, Koreasta, USA:sta, UK:sta, Saksasta, Ranskasta ja Pohjoismaista.

Muotinäytöksen live-tallennetta voi katsoa osoitteessa www.matchmadeinHEL.com. Videomateriaalia muotinäytöksestä julkaistaan myöhemmin mm. Finnairin ja Helsinki Airportin sosiaalisen median kanavissa sekä matchmadeinhel.com -sivulla.

Match Made in HEL on Finnairin ja Finavian yhteiskampanja, jonka tavoitteena on edistää Finnairin ja Helsinki-Vantaan lentoaseman tunnettuutta kansainvälisesti sekä tuoda esiin sujuvia vaihtoyhteyksiä Euroopan ja Aasian välillä.

Kuvia lehdistölle: https://gallery.finnair.com/section/images/match_made_in_hel_the_runway/

Lue lisää: www.matchmadeinhel.com

www.finnair.fi, www.finnairgroup.com