Lappi vetää vahvasti: Finnair lentää ensi talvena Kittilään myös Tallinnasta

Finnair jatkaa Lapin liikenteensä kasvattamista ja lisää lento-ohjelmaansa suoran lennon Tallinnan ja Kittilän välille talvikaudelle 2018/2019. Lennot lennetään Airbus A320-konetyypillä perjantaisin ajalla 14.12.2018 – 29.3.2019.

Finnair on ensimmäinen yhtiö, joka tarjoaa suoran lentoyhteyden Virosta Lappiin. Suoran viikoittaisen lennon lisäksi Finnair tarjoaa useita päivittäisiä lentoyhteyksiä Lapin kohteiden ja Tallinnan välillä Helsinki-Vantaan kautta, ja uuden suoran lennon voi yhdistää kätevästi myös niiden lentojen kanssa.

- Olemme erittäin iloisia, että voimme tarjota lentoyhteyden Lapin lumille suoraan Tallinnasta parhaimpaan hiihtosesonkiaikaan, kertoo Finnairin kaupallinen johtaja Juha Järvinen.

Finnair on kasvattanut Lapin lentojaan merkittävästi ensi talvikaudelle. Talven 2018/2019 aikana Finnair tarjoaa 482 000 paikkaa pohjoisen lennoille, mikä on noin 15 % enemmän kuin menneenä talvena. Helsingin ja Tallinnan lisäksi suoria lentoja Lapin kohteisiin lennetään Lontoon Gatwickistä, Pariisista ja Zürichista.

www.finnair.fi, www.company.finnair.com
www.twitter.com/Finnair, www.twitter.com/FinnairSuomi