Lyon Finnairin uusi hiihtokohde ensi talvena, talvelle myös lisää lentoja Osakaan, Hongkongiin, Delhiin ja Phuketiin

Finnairin lennot talvelle 2018/2019 ovat nyt myynnissä, ja yhtiön uutuuskohteena ensi talvikaudella on Ranskan Alppien tutumassa sijaitseva Lyon. Finnair lentää joulukuun 11. päivä lähtien kahdesti viikossa Lyoniin, joka on toiseksi suurin Ranskan kaupunkikeskuksista. Lyon tunnetaan muun muassa ruokakulttuurin keskuksena, ja sieltä on erinomaiset yhteydet Ranskan Alppien hiihtokeskuksiin.

Finnair saa käyttöönsä kahdennentoista A350-koneensa vuoden 2018 aikana, ja lisää lentovuoroja suosittuihin kaukokohteisiinsa. Finnair lentää talvikaudella 2018/2019 Osakaan ja Delhiin päivittäin, ja Hongkongin reiteille lisätään kaksi uutta viikkovuoroa, eli Finnair lentää Hongkongiin 12 kertaa viikossa. Phuketiin Finnair lisää neljännen viikkovuoron 10. joulukuuta alkaen.

Finnair lisää lentoja myös suosituille Euroopan reiteilleen. Malaga, Funchal  ja Teneriffa saavat kukin yhden viikkovuoron lisää, ja Rooma, Gran Canaria saavat kaksi lentoa lisää viikoittain. Finnair lisää yhden lisävuoron myös Rovaniemen reitille, ja jatkaa suoria lentoja Gatwickistä, Pariisista ja Zürichistä myös ensi talvena.

Lisäksi Finnair pidentää Maltan ja Antalyan reittien operointia joulukuun 9. päivään asti, ja Edinburghin ja Alanya-Gazipasan reiteistä tulee ympärivuotisia.

Finnairin kasvu tuo suomalaisille entistä enemmän matkustusvaihtoehtoja Aasiassa ja Euroopassa”, sanoo Finnairin kaupallinen johtaja Juha Järvinen”Lisäykset liikenneohjelmaan palvelevat myös aasialaisia asiakkaitamme.”

Finnair media desk, 358 9 818 4020, comms(a)finnair.com

Finnair: http://www.finnair.com