Muutos Finnair Oyj:n omien osakkeiden omistuksessa

Finnair Oyj      Pörssitiedote      2.11.2015 klo 13.10

Finnair Oyj on tänään luovuttanut yhteensä 1780 hallussaan olevaa omaa osaketta vastikkeetta kannustinpalkkiona Fly Sharen eli Finnairin henkilöstön osakesäästöohjelman osallistujille. Hallitus päätti luovutuksesta ohjelman sääntöjen mukaisesti ja Finnairin vuoden 2015 varsinaisen yhtiökokouksen antaman valtuutuksen nojalla.

Päivämäärä: 2.11.2015

Muu luovutus

Osakemäärä: 1780 kpl

Luovutushinta: vastikkeeton luovutus

Yhtiön hallussa olevat omat osakkeet 2.11.2015: 325 205

Lisätietoja Fly Share -ohjelmasta löytyy yhtiön 11.2.2015 julkaisemasta pörssitiedotteesta sekä yhtiön internetsivuilta www.finnairgroup.com.

Finnair Media Desk, p. 09 818 4020, comms(a)finnair.com

Finnair on Aasian ja Euroopan väliseen matkustaja- ja rahtiliikenteeseen erikoistunut verkostolentoyhtiö. Helsingin maantieteellinen sijainti antaa Finnairille kilpailuedun, sillä nopeimmat yhteydet useiden Euroopan kohteiden ja Aasian megakaupunkien välillä kulkevat Suomen yli. Finnairin visiona on tarjota matkustajille ainutlaatuinen pohjoismainen kokemus ja missiona on tarjota Helsingin kautta pohjoisen pallonpuoliskon sujuvimmat ja nopeimmat lentoyhteydet sekä kotimarkkinoidensa paras lentoverkosto maailmalle. Finnair on ainoa pohjoismainen 4 tähden lentoyhtiö Skytrax-luokituksessa ja oneworld-allianssin jäsen. Vuonna 2014 Finnairin liikevaihto oli 2 400 milj. euroa ja sen palveluksessa oli vuoden lopussa lähes 4 500 henkilöä. Finnair Oyj:n osakkeet on noteerattu Nasdaq Helsingissä.