Lomailun SM-kisat täydessä vauhdissa

Kaikkien aikojen ensimmäiset lomailun suomenmestaruuskilpailut käynnistyivät netissä viime keskiviikkona. Viikon aikana jo noin tuhat kilpailijaa on rekisteröitynyt mukaan kisaan osoitteessa lomailunsm.fi. -Halusimme tehdä interaktiivisen, hauskan kampanjan. Nettipelaaminen on kivaa. Pelaamalla voi ansaita voittokoodeja, jotka oikeuttavat hyviin matka-alennuksiin ja parhaat pelaajat voittavat matkan finaaliin, kertoo Finnmatkojen markkinointipäällikkö Tiina Siren. Pelaamisen lisäksi finaalipaikan voi saavuttaa myös hyvällä supliikilla, eli perustelemalla miksi juuri sinä olet mestariainesta. -Omasta mielestäni hyvä lomailija on sellainen, joka nauttii lomastaan täysillä. Hän on siinä mielessä itsekäs, että toteuttaa omia lomatoiveitaan - oli se sitten altaalla löhöilyä tai aktiivista ympäristöön tutustumista, kiteyttää Siren. Lomailun SM-karsinnat jatkuvat netissä juhannukseen asti. Voittaja valitaan finaalissa, joka järjestetään lokakuussa Kyproksella. Mukaan finaaliin valitaan 16 kilpailijaa. Finnaaliviikon ohjelmaa: • Lomailun SM-kisojen finaali järjestetään lokakuussa Kyproksella. • Finaaliviikolla järjestetään päivittäin jokin kisa, peli tai muu yhteinen aktiviteetti, jossa finalistien taitoja eri tavoin koetellaan. Muun ajan he viettävät lomaa. • Mukana on kuvausryhmä, joka tallentaa parhaat hetket Finnmatkojen verkkosivuilla ja esim. YouTubessa käytettäväksi. • Finalistien tukijoukot (seurustelukumppanit, puoliso, perheenjäsenet, ystävä) pääsevät mukaan mukavalla alennushinnalla. • Viikon päätteeksi valitaan Lomailun Suomenmestari. Valinnan tekee Finnmatkojen valitsema tuomaristo, joka myös perustelee valintansa.

Yrityksestä

Oy Finnmatkat Ab järjestää vuosittain noin 245 000 valmismatkaa ja se on Suomen toiseksi suurin matkanjärjestäjä. Finnmatkat on osa TUI Nordicia, joka markkinoi valmismatkoja Suomen lisäksi Ruotsista, Norjasta ja Tanskasta.