Nimitysuutiset Finnvera oyj

NIMITYSUUTISET FINNVERA OYJ Finnveran aluekonttoreiden organisaatioita on muutettu siten, että aluejohtajan lisäksi konttoreissa työskentelee apulaisaluejohtaja, rahoituspäälliköitä, yritystutkijoita, rahoitusneuvojia, rahoitusassistentteja ja asiakaspalvelusihteereitä. Aluekonttoreiden koko ja tehtävien erilaisuus eri alueilla on huomioitu niiden rakennetta kehitettäessä. Uudet nimitykset aluekonttoreittain 1.3.2003 alkaen: Helsingin aluekonttori Apulaisaluejohtaja KTM Matti Reijonen ja rahoituspäälliköt VT Sirpa Saarelainen (1.4. alkaen), KTM Jaakko Tuomela, ekonomi Jorma Tuominen ja rahoitusneuvoja merkonomi Ritvaliisa Mononen. Joensuun aluekonttori Apulaisaluejohtaja KTK Seija Leppänen, rahoituspäälliköt TTM Arto Piipponen ja DI Tuomo Päivinen. Jyväskylän aluekonttori Apulaisaluejohtaja DI Erkki Hirvonen ja rahoituspäällikkö TTM Pentti Vaalama. Kajaanin aluekonttori Apulaisaluejohtaja VT Ulla Niskasaari, rahoituspäällikkö insinööri, KTL Aatos Matikainen ja rahoitusneuvoja yo-merkonomi Eira Paavoseppä. Kuopion aluekonttori Apulaisaluejohtaja TTM Juhani Aira, rahoituspäälliköt KTM Jouko Hyvönen ja KTM Hannu Karjunen. Lahden aluekonttori Apulaisaluejohtaja ekonomi Eero Vesalainen ja rahoituspäällikkö tradenomi Eija Salmivainio. Lappeenrannan aluekonttori Apulaisaluejohtaja KTM Helena Toikka ja rahoituspäällikkö DI Markku Liira. Mikkelin aluekonttori Apulaisaluejohtaja TTM Martti Orpana, rahoituspäälliköt insinööri, ekonomi Seppo Järvinen, VTM Kari Kämäräinen ja rahoitusneuvoja yo- merkonomi Pirkko Härkänen. Oulun aluekonttori Apulaisaluejohtaja YTM Timo Klemetti ja rahoituspäällikkö DI Eeva Siurua. Porin aluekonttori Apulaisaluejohtaja DI, ekonomi Jouko Tutti, rahoituspäälliköt KTM Unto Hietaniemi ja ekonomi Seija Rajala. Rovaniemen aluekonttori Aluejohtaja KTM Kari Tuominen (10.3.2003 alkaen), apulaisaluejohtaja DI Antti Karikoski ja rahoituspäällikkö KTM Heikki Lähdesmäki. Seinäjoen aluekonttori Apulaisaluejohtaja ekonomi Taru Mäkelä, rahoituspäällikkö ekonomi Osmo Kallonen, rahoitusneuvojat KTM Sari Miilumäki (17.5.03 alkaen) ja yo- merkonomi Sirpa Riihimäki. Tampereen aluekonttori Apulaisaluejohtaja DI Kauko Halttunen, rahoituspäälliköt DI Pertti Lähdeaho, DI Jukka Mäkinen, KTM Vesa Mäkinen, DI Matti Vaalavuo ja rahoitusneuvoja yo-merkonomi Jaana Möntti. Uudenmaan aluekonttori Apulaisaluejohtaja DI Tuula Jermilä, rahoituspäälliköt DI Seppo Poutanen, KTM Urpo Tapio ja rahoitusneuvoja tradenomi Ilkka Soininen. Vaasan aluekonttori Apulaisaluejohtaja DI Juha Ketola, rahoituspäälliköt ekonomi Harri Hyvärinen ja dipl.ekon. Paul Nord. ------------------------------------------------------------ Tämän tiedon Teille välitti Waymaker, http://www.waymaker.fi Seuraavat tiedostot ovat ladattavissa: http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/05/20030305BIT00890/wkr0001.doc http://www.waymaker.net/bitonline/2003/03/05/20030305BIT00890/wkr0002.pdf