Kanadalainen Ormuco lanseeraa täyden palvelun pilviratkaisun Suomessa

Kanadalainen Ormuco lanseeraa täyden palvelun pilviratkaisun Suomessa yhteistyössä Hewlett Packard Enterpisen (HPE) ja ALSOn kanssa. Palvelu tarjoaa yritysasiakkaille, palveluntarjoajille, itsenäisille ohjelmistomyyjille ja jälleenmyyjille työkuorman siirrettävyyttä avoimessa ja neutraalissa hybridipilviympäristössä.

Ormucon pilviratkaisu Stack tarjoaa joustavuutta ja kustannussäästöjä yrityksille, jotka haluavat yksinkertaisen tavan hallinnoida työkuormia ja välttää perinteisten pilvimallien suorituskykyyn, turvallisuuteen ja yhteensopivuuteen liittyviä haasteita. Ratkaisu hyödyntää automaatiota, koneoppimista ja tekoälyä auttaessaan yrityksiä ylläpitämään sovelluksiaan ja palveluitaan.

Ormuco Stackin avulla siirtyminen yrityksen omista konesaleista ulkoisen pilvipalvelun käyttöön on sujuvaa, eikä ratkaisu edellytä monimutkaisia integraatioita eri ympäristöjen välillä.

-Lanseeraamme innolla tämän palvelun Suomessa yhdessä ainutlaatuisten kumppaniemme HPEn ja ALSON kanssa. Eurooppalaiset yritykset ja palveluntarjoajat ottavat kiihtyvällä tahdilla käyttöön pilviratkaisuja, ja Suomi on yksi aktiivisimmista ja kehittyneimmistä markkinoista, jossa muutokseen on lähdetty mukaan. Valveutuneet ostajat ovat siirtyneet pilvessä toimivien infrastruktuurien rakentamisesta niiden kuluttamiseen ja he haluavat päästä työkuormaan ja tietoihinsa käsiksi vapaasti. Tällaista palvelukokemusta Ormuco haluaa tarjota yhdessä kumppaneidensa kanssa Suomessa, sanoo Orlando Bayter, Ormucon toimitusjohtaja.

Finpron Invest in Finland auttoi Ormucoa laajentumisprosessissa tarjoamalla markkinatietoa ja näkemyksiä parhaista toimintatavoista sujuvan etabloitumisen varmistamiseksi.

-Suomi tunnetaan vahvasta teknologisesta ekosysteemistään. Ormucon kaltaiset yritykset täydentävät loistavasti palvelutarjoamaa Suomessa. Digitalisaation myötä innovatiivisten pilvipalveluiden ja -ratkaisuiden kysynnän kasvulle ei näy loppua, sanoo Alpo Akujärvi, datakeskustoimialan vetäjä Finpron Invest in Finlandilla.

Ormucon lehdistötiedote on saatavilla osoitteessa: http://www.businesswire.com/news/home/20170831005442/en

Lisätietoa tarjoavat:

Alpo Akujärvi, Head of Industry, Finpro, Invest in Finland, alpo.akujarvi@investinfinland.fi, puh. 040 727 6131
Hetta Huittinen, Viestintäpäällikkö, Finpro, hetta.huittinen@)finpro.fi, puh. 040 033 9597

Invest in Finland auttaa ulkomaisia yrityksiä löytämään liiketoimintamahdollisuuksia Suomesta, tuottaa tietoa Suomesta investointikohteena sekä kehittää ja koordinoi kansallista investointien hankintatyötä verkottuen aktiivisesti alueellisten ja kansainvälisten toimijoiden kanssa. Lisäksi Invest in Finland kerää ja ylläpitää tietoa ulkomaalaisomisteisista yrityksistä Suomessa. Invest in Finland toimii Finpron osana. Lisätietoa www.investinfinland.fi

Finpro auttaa suomalaisia pk-yrityksiä kansainvälistymään, edistää ulkomaisia investointeja Suomeen ja kasvattaa ulkomaisten matkailijoiden virtaa Suomeen. Finpron muodostavat Export Finland, Invest in Finland ja Visit Finland. Finpro on julkinen toimija, jonka 240 asiantuntijaa toimii 37 toimipisteessä 31 maassa ja 6 aluetoimistossa Suomessa. Finpro on osa Team Finland –verkostoa. www.finpro.fi Finpro – kasvua Suomeen