FONDIA OYJ:N HALLITUKSEN JÄRJESTÄYTYMISKOKOUS

Yhtiötiedote

15.3.2018 klo 12.00

Fondia Oyj:n tänään varsinaisessa yhtiökokouksessa valittu uusi hallitus on pitänyt järjestäytymiskokouksensa. Hallituksen puheenjohtajaksi valittiin uudelleen Juha Sarsama ja varapuheenjohtajaksi uudelleen Tuomo Lähdesmäki.

Hallitus on arvioinut kokouksessaan jäsentensä riippumattomuuden Suomen listayhtiöiden hallinnointikoodin mukaisesti ja todennut, että Juha Sarsama, Tuomo Lähdesmäki, Johan Hammarén, Joséphine Mickwitz ja Lara Saulo ovat riippumattomia yhtiöstä ja Juha Sarsama, Tuomo Lähdesmäki, Joséphine Mickwitz ja Lara Saulo ovat riippumattomia yhtiön merkittävistä osakkeenomistajista.

FONDIA OYJ

Toimitusjohtaja Salla Vainio

Fondia on liikejuridiikan täyden palvelun talo, joka tarjoaa uudenlaisia palvelumalleja ja hyödyntää digitaalisia teknologioita. Fondia toimii Suomessa, Ruotsissa ja Virossa ja konsernin liikevaihto oli vuonna 2017 noin 17,5 miljoonaa euroa. Fondian palveluksessa on yli 120 työntekijää.

Fondia on vuonna 2004 perustettu liikejuridiikan täyden palvelun yritys ja edelläkävijä uudenlaisten palvelumallien ja teknologian hyödyntämisessä alallaan. Fondia on ylpeästi erilainen lakipalveluyritys, jonka päätuotteena on ulkoistettu lakiosasto, Legal Departement as a Service (LDaaS). Siinä, missä alan yritysten palvelut perinteisesti pohjautuvat tuntipohjaiseen laskutukseen, tarjoaa Fondia asiakkailleen valmiiksi paketoituja kiinteästi hinnoiteltuja palvelukonsepteja, joita asiakas voi hankkia tarpeen mukaan. Fondia on onnistunut luomaan asiakkailleen uudenlaisia tapoja hankkia lakipalveluja ja hyödyntämään palvelumalleissaan digitaalisia ympäristöjä. Fondialla on jo noin kaksisataa lakiosastokumppania ja yli 100 työntekijää. Fondian pääkonttori sijaitsee Helsingissä, ja sillä on toimipaikat myös seitsemässä muussa kaupungissa Suomessa sekä Tallinnassa ja Tukholmassa.