FONDIAN TILINPÄÄTÖS JA TOIMINTAKERTOMUS SEKÄ SELVITYS HALLINTO- JA OHJAUSJÄRJESTELMÄSTÄ VUODELTA 2017 ON JULKAISTU

Fondia Oyj Yhtiötiedote 22.2.2018 klo 14.15

Fondia Oyj:n tilinpäätös ja toimintakertomus vuodelta 2017 on julkaistu. Fondia on lisäksi julkaissut erillisen selvityksen hallinto- ja ohjausjärjestelmästä, joka sisältää palkka- ja palkkioselvityksen.

Tilinpäätös ja toimintakertomus sekä selvitys hallinto- ja ohjausjärjestelmästä ovat saatavilla PDF-muotoisena tämän tiedotteen liitteenä sekä yhtiön verkkosivuilla osoitteessa https://www.fondia.fi/sijoittajille/raportit-ja-esitykset.

Toimitusjohtaja Salla Vainio

Fondia on liikejuridiikan täyden palvelun talo, joka tarjoaa uudenlaisia palvelumalleja ja hyödyntää digitaalisia teknologioita. Fondia toimii Suomessa, Ruotsissa ja Virossa ja konsernin liikevaihto oli vuonna 2017 noin 17,5 miljoonaa euroa. Fondian palveluksessa on yli 120 työntekijää.

Fondia on vuonna 2004 perustettu liikejuridiikan täyden palvelun yritys ja edelläkävijä uudenlaisten palvelumallien ja teknologian hyödyntämisessä alallaan. Fondia on ylpeästi erilainen lakipalveluyritys, jonka päätuotteena on ulkoistettu lakiosasto, Legal Departement as a Service (LDaaS). Siinä, missä alan yritysten palvelut perinteisesti pohjautuvat tuntipohjaiseen laskutukseen, tarjoaa Fondia asiakkailleen valmiiksi paketoituja kiinteästi hinnoiteltuja palvelukonsepteja, joita asiakas voi hankkia tarpeen mukaan. Fondia on onnistunut luomaan asiakkailleen uudenlaisia tapoja hankkia lakipalveluja ja hyödyntämään palvelumalleissaan digitaalisia ympäristöjä. Fondialla on jo noin kaksisataa lakiosastokumppania ja yli 100 työntekijää. Fondian pääkonttori sijaitsee Helsingissä, ja sillä on toimipaikat myös seitsemässä muussa kaupungissa Suomessa sekä Tallinnassa ja Tukholmassa.